Hoofdpijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mamavanchristy, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanchristy

15 sep 2008
    61
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb mijn vraag ook al gesteld onder het kopje gezondheid, maar ik wilde ook de mening weten van een verloskundige.

ik ben nu 12 weken 3 dagen zwanger en ik heb sinds 13 dagen elke dag wel hoofdpijn.
    Het is vaak niet de hele dag, maar met tussenpozen. De pijn zit vaak aan 1 kant van mijn hoofd (rechterkant zijkant) maar soms ook boven mijn oog en aan de achterkant/bovenkant van mijn hoofd (rechts)
    Heb soms ook pijn aan de linkerkant van mijn hoofd, dit is wel minder dan aan de rechterkant.
    Ik vind het momenteel ook niet echt fijn om fel licht te zien, als ik buiten loop wordt de hoofdpijn daardoor soms erger.
    Mijn bloeddruk heb ik al laten meten bij de gyn, die was goed (110/65) maar ik weet echt niet waardoor dit komt
    Ik vind het raar en eerlijk gezegd vind ik het ook eng, ik heb normaal haast nooit hoofdpijn gehad.

Bij de zwangerschap van Christy heb ik dit helemaal niet gehad.

Ik moet ook zeggen dat ik een beetje verkouden ben, beetje druk op mijn oren, maar dit is alleen 's morgens.
    Verder ben ik soms ook duizelig (ijzer is ook goed, 7,2)

Soms bonkt het helemaal in mijn hoofd.
    Wat zou dit kunnen zijn?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Vervelend zeg!
    Vaak word met dit termijn de hoofdpijn veroorzaakt door een vocht tekort.
    Houd eens bij hoeveel je drinkt op een dag, in de zwangerschap word een liter meer dan daarbuiten geadviseerd dit is dus 2,5-3liter! Probeer dit eens! Hopelijk gaat het snel over!

Imke

Deel Deze Pagina