Ik wil dalijk even bij iemand op bezoek in het ziekenhuis. Nu is dit redelijk op de route naar een tante waarvoor ik regelmatig boodschappen doe. Het zou handig zijn als ik na het ziekenhuis gelijk door kan naar haar. Maar ik heb 3 pakken vla en 1 pak yoghurt voor haar bij me. Zou ik dit in de auto kunnen laten liggen??? Ik denk dat het voor ongeveer 2 uur is.....
lijkt mij geen probleem. Buiten heersen er zo ongeveer koelkasttemperaturen, dus lijkt mij sterk dat je vla en yoghurt in die 2 uur al zuur worden. Ik zou het wel in de kofferbak leggen (daar is het het koelst) en voor de zekerheid kun je er altijd een koeltas omheen doen.
Heb jammergenoeg geen koelbox/tas en ook de koelelementen uit de vriezer liggen netjes opgeborgen in de kast... Aan de andere kant, de temp. is wel hoger dan het de laatste tijd is geweest, maar een koelkast is ook maar een graag of 5, toch!? De vla en yoghurt zullen in die paar uurtjes (max.) tijd echt niet ineens opwarmen denk ik.... Tijdstechnisch gezien is het niet mogelijk om de boodschappen eerst weg te brengen en dan naar het bezoekuur te gaan, helaas!
In de auto kan dat prima hoor, ik doe ook vaak boodschappen, ga dan even bij mn moeder langs en daarna pas naar huis. De auto is toch koud. Enkel vlees haal ik uit de auto, zuivel laat ik gewoon liggen.