Goedemorgen! Ik heb jullie hulp nodig! Mijn beste vriendin is zwanger van haar tweede kindje en wil graag een origineel kadootje voor HAAR kopen. Uit ervaring weet ik dat je genoeg spulletjes voor de baby krijgt dus vind het leuk om echt iets voor haar te kopen. Hebben jullie originele leuke tips? Een tijdje geleden zag ik ook hele leuke hangertjes voor aan een ketting voorbij komen maar kan het topic niet meer vinden, misschien jullie wel? Bedankt alvast!
weet niet of ze bv gaat geven anders een bv armband? Of je zou eens bij het merk jip kunnen kijken, staan super veel leuke spulletjes op, maar weet niet of je dat in gedachten hebt om te geven? en weet ook niet wat je uit wilt geven . Hier kreeg ik laatst van een baas van leon een muis zo'n 20 cm groot schat ik aan een hele lange veer, als je die aan het plafond hangt en je kindje trekt eraan en laat het dan los dan gaat het alle kanten op . is hier wel een succes vooral met verschonen . kosten volgens mij wat ik gezien heb op de site 8,95 volgens mij..
oh sorry, verkeerd gelezen je wilt iets voor HAAR kopen hihi, was te snel met lezen... misschien een pakketje samen stellen met badschuim, of badzout, maskertjes, bodylotion-creme, allemaal verzorgingsartikelen. Of een lekker 'voedselpakket' met allerlei gezonde produkten, fruit, sapjes, snoeptomaatjes ofzo? een hangertje is ook speciaal! of je laat een hangertje maken met de initialen van de baby erin?
ik lees mee,m'n schoonzus is zwanger van de 2e en had dus ook in gedachten om iets voor haar te kopen
Alvast bedankt voor de reacties. Ze gaat geen borstvoeding geven maar ze is wel gek van sieraden en dan vooral kettingen, meestal wel wat grovere. Zelf heb ik een sieraad van mamakado maar denk dat zij hier niet zo van houdt. Kom maar op met de ideetjes meiden!
Zoek je deze? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/237570-wie-weet-waar-deze-bedel-hanger-zilver-koop.html
Dat is de link! Bedankt. Vind deze zo ontzettend lief maar denk dat zij het niet zo vindt maar heb het vermoeden dat mijn andere vriendinnetje ook zwanger is en zij houdt hier wel van dus deze gaat onder mijn favorieten
Graag gedaan. Deze juwelier heeft dezelfde hanger maar ook nog vele anderen op baby gebied Bedeltjes/hangers - Baby - Zilveren bedeltjes
deze vind ik ook erg leuk, misschien een ideetje. Alles van M'amour - MamaKado: alles mooi voor moeders