melkproductie bevorderen

Discussie in 'Voeding' gestart door Loeki2, 27 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat kan ik me zo niet herinneren, volgens mij was dat een poepluier.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Een poepluier lijkt me ook wel goed :p

Dylan heeft 's ochtends ook niet zo'n natte luier, maar verder de hele dag wel.

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Fijn dat het zo goed gaat, Loeki.

4. essepes

essepes Actief lid

18 aug 2006
    198
    0
    0
    Fijn dat het zo goed gaat, en helemaal super dat je haar weer aan de borst hebt gekregen na zo'n tijd kolven.

En wat een nachten maakt je meisje zeg, pff heerlijk, daar dromen wij hier nog steeds van met Mika 3x per nacht voeden ;)

5. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier sochtends vaak ook geen hele natte luier hoor... de rest van de dag plast hij wel veel/goed.

Super dat je meisje nu toch weer aan de borst drinkt! Scheelt ook al een boel gedoe. Met de tijd zal de bv zich steeds beter op je meisje afstemmen en zal ze ook het tsr beter kunnen handellen.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bedankt meiden. Ik blijf mijn best doen.

7. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wauw, echt te gek! Goed zeg, zoals het gaat!

Het zal alleen maar beter worden denk ik.

(Stiekem een beetje jaloers :oops:)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Kan me voorstellen dat je een beetje jaloers bent Stranger, ik gun het jou ook. Ik vind het heel knap hoe jij het vol houd, super. Ik weet niet of ik het kolfen vol gehouden had als het aanleggen nu weer zou mislukken. Ik wil nog niet te vroeg juigen, maar het ziet er naar ui dat ze het snapt. Ze was vanmorgen bij het CB 1010 gram aangekomen in een maand, dus heel netjes. Werd zelf notitie van gemaakt dat ze VEEL gegroeit was.

9. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wauw zeg, dat is lekker gegroeid! Je meisje doet het prima zeg!

Hier gaat het echt niet meer lukken hoor, zo nu en dan probeer ik het nog maar het belemmert alleen zijn uitzicht en hij associeert duidelijk de fles met eten... grist hem uit onze handen, begint te stralen als hij de fles ziet. Dus helaas, live drinken zit er niet meer in voor ons.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jammer Stranger, maar wees er trots op dat hij nog steeds BV krijgt, zo krijgt hij toch heel veel goeds binnen.

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Het klinkt misschien idd een beetje cliche, maar we kunnen trots zijn dat we onze kindjes BV geven. Ik weet, niet bij iedereen lukt het, maar ik ben er ook van overtuigd dat het vaak met doorzetten te maken heeft, je moet er wat voor over hebben.

Ik geniet zo ontzettend van die BV, dat het lukt en dat het het beste voor je kind is, of BV uit de fles, het is echt geweldig. De natuur zit mooi in elkaar ;)

12. hier sluit ik me volledig bij aan

en Loeki, ,fijn dat het goed gaat!

Saartje

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik sluit me er ook bij aan !

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jullie zijn het wel eens hè :D

15. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Mag ik me daar dan ook nog bij aansluiten ;)

Hier kwam bv ook moeilijk op gang, maar na 2 weken kolven met de symphony is de productie goed op gang gekomen. Ik vind bv heerlijk om te geven en ben blij dat ik toch heb volgehouden (ook omdat ze kunstvoeding kreeg omdat ik te weinig produceerde). Het was voor mij het makkelijkst om op kv over te stappen, maar dankzij inzet en (2 weken) kolven geef ik nog steeds live bv!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Super Assepoester =D>

17. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Echt heel goed van je Assepoester!

18. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    :oops: Dank jullie wel, maar die 2 weken zijn niets vergeleken met wat bijv. stranger al maanden doet!
    En Loekie, de meesten zouden allang op fv overgestapt zijn. Niet veel proberen toch weer bv te geven. Petje af hoor!

19. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Fijn dat er nog zoveel moeders zijn die zo positief zijn over bv en idd ff speciaal applaus voor stranger en andere mama´s die druk zijn met de kolf. =D> :thumup:

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

Deel Deze Pagina