ik ga vanaf volgende maand weer een aantal dagen per week werken en geef nu nogsteeds fulltime borstvoeding op het werk moet ik dus gaan kolven. mijn meisje drinkt een keer of 7? per dag echt op verzoek dus. nu kan ik op mn werk 2x in de pauze kolven maar dat zijn steeds verschillende tijden .. kan je borstvoeding zo iets aan? als ik bijvoorbeeld 5 dagen ga werken en 2x kolf in de tijd 9 tot 7 werken. terwijl mijn meisje normaal gesproken meerdere keren op 1 dag zou drinken. sochtends, savonds en snachts drinkt ze nog wel gewoon bij mij. dus mijn vraag waneer is de borstvoeding zo stabiel?
Hoi Sylvia, Volgens mij moet dat echt wel kunnen. Maakt je baby intussen al wel een lange nachtpauze? Waarschijnlijk drinkt jouw baby graag wat vaker een minder grote portie. op zich niets mis mee. Maar jouw borsten moeten het op zich prima aan kunnen om de melk wat langer vast te houden. Als het echt onaangenaam gaat voelen in je borsten wordt het wel tijd dat je ze gaat leegkolven. Het is misschien handig om voordat je weer gaat werken een werkdag eens na te bootsen; dus voeding afkolven en haar de fles geven en kijken hoe je borsten dat houden. Dat geeft vast een stukje rust. groet Linda
mijn meisje slaapt vanaf haar geboorte al lekker door... ze krijgt half 10 de laatste voeding en slaapt rustig door en wod wakker tussen 7 en t uur. wel gok ik dat ze straks dus wel de nachten even komt drinken maar dit vind ik zo erg nog niet .. iig bedankt