Melkproductie komt laat op gang ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Princesa, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princesa

Princesa Lid

19 apr 2015
    70
    0
    0
    Bedankt voor alle adviezen en informatie, ik weet nu dat ik me geen zorgen meer moet maken. Ik ga me zeker eens grondig inlezen over borstvoeding.

Voor diegenen die willen weten waar ik woon, ik woon in Zuid-Amerika (Ik zeg liever niet welk land juist in verband met herkenning). Naar een bijeenkomst gaan over borstvoeding hier in het buitenland zie ik niet zitten omdat ik weet dat ze hier weleens vaker andere gewoonten hebben enzovoort... ik ben er zeker van dat ze daar dingen gaan uitleggen of demonstreren die totaal het omgekeerde zouden zijn van wat wij normaal in België of Nederland zouden doen. Hier zegt iedereen me bijvoorbeeld dat ik in geen enkel geval hoge hakken mag dragen tijdens de zwangerschap, of dat mijn baby gaat geboren worden met ademhalingsproblemen als ik koude dranken uit de koelkast drink. Of als je hoofdpijn hebt, moet je met een rauw ei over je hoofd wrijven en dan gaat je hoofdpijn weg. :-D Die dingen kunnen er bij mij echt niet in, haha. Het is toch wel wat hoor, het cultuur verschil. Gelukkig valt het allemaal reuze mee, het is maar af en toe dat ik zulke dingen te horen krijg.

Allemaal nog eens enorm bedankt voor de informatie en ervaringsverhalen, ik ga gewoon in alle rust afwachten tot de geboorte van mijn kindje zonder extra borst stimulatie. Mijn lichaam zal wel weten wat het moet doen. :)

2. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het al vroeg in me zwangerschap wel wat op gang al maar was ook steeds maar paar druppels niet dat het er echt uitstroomde. Toen ik eenmaal bevallen was van me zoontje is het heel goed opgekomen. Dus bij mij heeft het niet uitgemaakt dat ik eerst in de zwangerschap wat minder produceerde.

3. PlatvoetJ

PlatvoetJ Niet meer actief

Ik heb tot na de bevalling hetzelfde als jou gehad en heb toch borstvoeding gegeven! Apart advies van de VK..

4. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Blij te lezen dat dit niet in Nederland is ;) heel raar advies en was anders wel een klacht waard geweest. Lastig dat je in een land woont waar de gewoontes een beetje, euhhh, anders zijn. laat je niet gek maken hoor, komt goed!

Deel Deze Pagina