Kleine hemanginoom komen op verschillende plekken ineens

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Triena, 22 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triena

Triena Actief lid

13 dec 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi Allemaal,

Het valt mij ineens op dat ik denk ik kleine hemangiomen ontwikkel. Ik zal een foto toevoegen. Ik ben nu 35 weken zwanger en vind het best raar dat ze ineens komen heeft iemand hier dat ook gehad? Het zijn er nu totaal 4, er komen er 3 op mij borsten en 1 op mijn been. Ik kan er op internet verder niet veel over vinden.

Moet ik vandaag nog tijdens spreek uur contact opnemen met mijn verloskundige?

Bijgevoegde bestanden:

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik heb dit ook gekregen tijdens mijn derde zwangerschap heb er heel veel en overal is zo lelijk op bepaalde plekken maar de dermatoloog zegt dat het geen kwaad kan en dat ze ook weer kunnen verdwijnen maar dit best een paar jaar kan duren

3. SuusRH

SuusRH Actief lid

14 feb 2015
    113
    0
    16
    Ik heb er ook 2 gekregen 1 op mijn schouder en 1 boven mijn borst.
    Heb er eigenlijk nog niks mee gedaan, het is nu dat ik het topic lees pas dat ik denk hee die heb ik ook.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dit zijn kersenwratjes. Iedereen heeft of krijgt ze. Ze zijn totaal onschuldig, dus je hoeft er niet voor naar een arts of verloskundige.

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik kreeg er 3, werden ook ecgt flink en raakten een beetje ontstoken. Ik kreeg er antibiotica-zalf voor tegen de ontsteking, daarna waren ze rustig. Na de bevalling trokken ze ineens weer weg.
    Huisarts gaf ook aan dat als ze niet weg gingen, ik ze kon laten verwijderen. Geen idee hoe ze dat doen, maar kennelijk dus een optie mochten ze niet vanzelf weer wegtrekken!

6. Triena

Triena Actief lid

13 dec 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar, dan zullen ze vast vanzelf weer weg gaan. :D

Deel Deze Pagina