Hey hoooi, Misschien een hele hel domme vraag mar ehm, kan ik gewoon weer gaan zonnebanken nu na de bevalling? Ik bedoel qua hormonen en mogelijke vlekvorming . Zijn alle hormonen al weg die dat tijdens de zwangerschap konden veroorzaken of is er nog een kans dat ik wel vlekken kan krijgen hahah want das niet de bedoeling natuurlijk. En ehm weet iemand ook of zonnebanken ook iets kan doen met borstvoeding? Hahah behalve dan dat het lekkere warme melk zal worden Denk zelf van niet maar ja k dacht ik vraag het ff Groetjessss, Mili
oke dan voel ik me iets minder "dom" Maar eh niemand weet het antwoord denk ik...want er zijn verder nog geen reacties..hahah Najaa we wachten af..ietwat bleekjes maar ja
ik ga al weer wel onder de zonnebank ben begonnen met 15 min alleen voorkant en bouw het heeeeel langzaam op moet zeggen dat ik erg snel bruin word op dit moment en geen last heb van zwangerschapsmasker ik ga er al weer een week of 2 onder maar om de dag of om de 2/3 dagen ! ik leg wel een handdoek over mijn buik ivm de striemen en heb ks gehad dus ook voor litteken maar ik ga maar niet te veel want zo wit als ik was zo bruin ben ik nu ! haha wel lekker makkelijk !
Thanks Emma! Dan duf ik het wel aan hahah. Nu alleen nog ff weten ivm BV maar kan denk ik geen kwaad. groetjesssss
Nou, nu je het zegt.. Ik ben sinds vorige week gelijk weer begonnen met een 10-daags kuurtje. Heb er echt geen erg in gehad dat het misschien nog niet kon. Maar nog geen last van vlekken gelukkig..
ik heb een super "witte" huid geef licht af in het donker zeg maar heb sproeten die kun je niet tellen verbrand als een gekkie heb van mezelf rossig haar nou dan heb je volgensmij snel kans op een zwangerschapsmasker ! en gelukkig niks aan de hand ! toen ik 13 weken zwanger was zijn we naar mexico geweest toen heb ik echt de hele dag zitten smeren met factor 50 en uit de zon ..... ik dacht zelf dat het eigenlijk pas echt is als alle hormonen uit je lijf zijn maarja ik zag er zo ziekelijk uit en was het zo beu daarom voorzichtig begonnen en ik word nu toch al veel sneller bruin lijkt het wel ! ik denk als je huid het gewend is dat het ook wel verschil maakt ook al heb je er al 9 mnd niet onder gelegen ! ik zou zeggen probeer het en ohhhhhhhhhhh geniet er van ! zo lekker die warmte weer op je huid en spieren !