Hallo, Hier op het wachtbankje, nog een paar dagen! Wat gaat de tijd dan langzaam he... en wachten is al niet mijn hobby Voordat wij begonnen met zwanger worden van ons tweede wondertje, zei ik tegen manlief, ik ga in de 4e ronde zwanger worden. Waarom? Geen idee, een gevoel... Nu zijn we dus in ronde 4 beland en heb wel wat vage symptomen, maar die kunnen ook net zo goed niks zijn, of voortekenen van een aankomende menstruatie. Symptomen: - Lage rugpijn, vanaf 6 dpo, non-stop - Af en toe krampjes in m'n buik, tot soms felle steekjes - Heel erg moe, lig 's avonds na het eten op de bank al te slapen en dan echt in diepe slaap en droom ik hele verhalen Dan maakt manlief mij zo rond 9 uur weer wakker en vervolgens ga ik rond 11 uur a half 12 weer naar bed en zou ik zou de klok rond kunnen slapen. - Ben ook een beetje humeurig, maar dat zal ook vast komen door de rugpijn en vermoeidheid - Hoofdpijn (niet dagelijks, maar wel regelmatig) - Zwaar gevoel in mn buik, echt zo van bluhhh - Mijn gezicht is net een landkaart geworden sinds een paar dagen! Dus ergens heb ik wel heeele goede hoop op een positief resultaat, maarja ook ik weet als geen ander, dat al het bovenstaande niets hoeft te betekenen... Ik zou woensdag voor het eerst kunnen testen, maar ook zo geen zin in een nega test! Ik zal vast de 100.000.000ste zijn die deze vraag stelt Wat denken jullie? Liefs, BellaNoa
Zeker zou het kunnen, maar in het jaar dat wij er over hebben gedaan heb ik alle klachten zeker een paar keer meegemaakt... Dus die zeggen niks. Zeker wil iedereen zo snel mogelijk zwanger zijn, en hoop ik ook voor je dat het zo is, maar is dat niet, maak je dan niet te druk, 4 maanden voelt te lang, maar is nog zo kort om bezig te zijn. Hopelijk heb je straks een positieve test, en zo niet... Geniet dan van de klus tijd!
Ja je hebt ook gelijk! 4 maanden is nog helemaal niet lang, ben langer gewend haha.. bij de eerste namelijk bijna een jaar. Zit gewoon niks anders op dan afwachten... voel nu gewoon dingen die ik eerder nog niet heb gehad, zelfs niet in het jaar dat we bezig waren voor ons zoontje! Daarom goede hoop. Al vind ik dat hele klusgedoe maar niks hoor (niet het klussen zelf hoor), iedere maand weer in afwachting. Zit me nog vers in mn geheugen toen we voor ons zoontje gingen, zovaak teleurgesteld! Ik zie dat jij al 9 weekjes bent, super gefeliciteerd!! Veel last van kwaaltjes?
ciao bellanoa spannend hoor!!! ik vind het heel herkenbaar die klachten, voor mijzelf. ook ik zit naast je hoor op die wachtbank grote borsten, duizelig en misselijk voeg ik er nog aan toe. Soms voel ik het voor een ander en helaas belde mijn vriendin me gister dat ze die middag positief testte... dus ik denk daarom dat het bij mij vals alarm is helaas ik zou al kunnen testen, 1 dag voor nod maar ik geef mezelf tot woensdag....!
Ik vind het wel grappig. Ik kon eerst ook bijna niet wachten op de NOD, zodat we eindelijk konden testen. En nu is dat eindelijk positief, vind ik het weer supervervelend om te moeten wachten op de eerste echo (terwijl ik die al met 7+3 ga krijgen...) maar je wilt gewoon steeds bevestiging en dan duurt wachten zoooooo lang... Veel succes in ieder geval. Ik help je hopen!
Grappig... Ik had zo sterk het gevoel in maart zwanger te worden! Nu is dat de 30e maart ook gebeurd!! En dat wachten... tja... als je eenmaal zwanger bent kun je idd op zoveel dingen niet wachten! 1e echo, geslachtsbepaling, schopjes... etc etc en als ik dan zo achteraf die 14/15 weekjes bekijk denk ik; Wat gaat het toch snel!!!
Ja dat wachten op die echo's........ ik ken het! Ook zo vreselijk haha. En dan heb je er net 1 gehad en dan denk je... pff nu duurt het weer zolang voordat je je beeb kan zien Maar wel genieten hoor, want een zwangerschap is echt zooo voorbij en voor je het weet kun je heel veel dingen niet eens meer herinneren zodra je beeb er is, zo gek! Hier nog steeds op het wachtbankje. Mag van ML pas zaterdag testen pfff... nog 3 dagen dus! Vandaag had ik echt felle steekjes in mn baarmoeder, net messensteken zeg maar. Herkent iemand dit? @ Marijke, ooohh grappig dat je in maart ook echt zwanger bent geraakt! Hopelijk kan ik straks ook zeggen dat mijn voorgevoel juist was hihi..
Sinds vandaag ook wat gevoelige tepels gekregen (maar kan ook een aankondiging van ongi zijn natuurlijk) en na het eten ben ik even misselijk... Ben ook zo benieuwd! En ik hoop het zo!!
Ik ben zo benieuwd voor je bellanoa!! Iedere keer kijk ik of je toevallig al eerder getest hebt! Vind het zo knap dat je echt pas zaterdagochtend test.. Nog een paar uren en dan is het zover!! Duim voor je!!
ppffff, jij ook al? ik zit ook op een wachtbankje met dezelfde symptomen behalve hoofdpijn en lekker slapen, ik heb juist dat ik een paar keer wakker word en vroeg wakker word. wel had ik dezelfde symptomen als jij bij mijn 2de zwangerschap. dit zou dan als het zo is mijn derde zwangerschap zijn.
Oh ik heb helemaal niet meer hier gereageerd... Maar was dus 2 dgn later ongi geworden was echt balen want had zo'n goede hoop die keer... Nu maar weer zien wat deze ronde in petto heeft