Zere ribben

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bull terrier, 25 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bull terrier

    Bull terrier Actief lid

    23 okt 2006
    323
    0
    0
    Ben nu 34 weken zwanger maar heb zon last van mijn ribben.. heb echt het gevoel dat het babytje niet meer kan groeien zo pijn doet het... hebben hier mee mensjes last van?
     
  2. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hai, ja mijn ribben worden nog dagelijks tot schop-plek benoemd...hahahaha dat krijg je als de kleine niet echt wil zakken...of hele lange benen heeft. We zullen het komende week weten!
     
  3. Bull terrier

    Bull terrier Actief lid

    23 okt 2006
    323
    0
    0
    Ow je loopt gelijk aan mij lachuh!
    Maar heb jij ook dat het constant zeer doet zonder dat ze schopt..
    Heb ook het gevoel dat ze heel hoog zit,jij ook?
    Ja moet van de week naar veloskundige ben benieuwd wat ze zegt!
     
  4. Bull terrier

    Bull terrier Actief lid

    23 okt 2006
    323
    0
    0
    ownee zie het verkeerd je bent uitgerekend foutje!
     
  5. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ja ik ben al een heel eind hahaha
    Maar ik voel de plek ook ondertussen zonder dat t schopt...omdat t onder de huid helemaal beurs is geworden denk ik...alsof er een blauwe plek zit...
     
  6. Bull terrier

    Bull terrier Actief lid

    23 okt 2006
    323
    0
    0
    Ja klopt dat denk ik ook... maar had je dat ook al met 34 weken,want voor mijn gevoel is het nogal krap in mijn buik en kan het niet meer groeien hihi..
    Pff duurd de tijd nu niet lang voor je.. ?
    Zou echt stik zenuwachtig zijn
     
  7. manytroubles

    manytroubles Actief lid

    9 dec 2006
    357
    0
    0
    Ik kreeg last met 28 weken. Volgens de huisarts zijn mijn ribben links gekneusd en moest ik weop rekenen dat ik er last van zou blijven houden. En daarin had ze gelijk. AUUUWWW!
    Mijn kindje ligt ook erg hoog en ook ik heb het gevoel dat ze niet meer kan groeien. En daarbij ligt ze ook nog eens in stuit....

    vrijdag naar VK, ben benieuwd!

    manytroubles
     
  8. Bull terrier

    Bull terrier Actief lid

    23 okt 2006
    323
    0
    0
    Haha dus je kent het gevoel..
    Pff kan amper recht op zitten.. wel een beetje een rot gevoel vind ik het..
    Soms denk ik welleens dat ons kindje eerder komt ondat het nu al zo strak voelt heb jij dat ook? of zou dat niet kunne
     
  9. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook behoorlijk last van mijn ribben. Ze schopt er niet direct tegenaan maar duwt er steeds tegen. Als gevolg kan ik dus idd soms ook niet ingezakt zitten. Ook doet mijn rug er enorm pijn van.

    Ze is al wel een beetje ingedaald en volgens de vk is er niets aan te doen. Haar woorden: tja nu mag de kleine je nog legaal mishandelen :(
     
  10. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hai,
    nou ja ik had het ook al vrij vroeg hoor dat ik dat voelde...ik dnek zelfs al voor de 30e week. Het kleintje is ook nog niet optimaal ingedaald dus daar zal t ook wel aan liggen. Maar ja goed nog even en dan mag ik m zelf vasthouden en schopt t niet meer tegen mijn ribben aan hahahaha. Het wachten loopt nu ten einde en dat is wel fijn alhoewel ik het wel enorm spannend ga vinden zo op afspraak bevallen...dan maar liever gewoon onverwachts..kan je je ook niet druk maken zo van te voren. Ik weet nu al dat ik maandagnacht geen oog dicht doe hahahaha..
    Succes met de ribben...
     
  11. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    Yes dat heb ikook al een poosje.
    Ik heb het alleen rechts en het straalt door over mijn borstbeen.
    Ik heb die pijn constant en dus niet alleen wanneer ze er tegen aan drukt ofzo.
    Ik kan er ook bijna niet op liggen,en ik moet altijd goed recht op zitten.
    Verder voel ik het ook heel erg als ik gewoon adem.
    Volgens mijn VK kan het gewoon wat gekneusd zijn.
    Helaas niks aan te doen
     
  12. Pris

    Pris Fanatiek lid

    Hier heb ik t idee dat de kleine af en toe z'n kontje ff opzij duwt, ook tegen mijn ribben, niet prettig...............
     
  13. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb er ook al een tijdje last van vooral als ik een tijdje op me rechterzij heb geslapen dan loop ik smorgens toch wel pijn te lijden en gelukig zakt het in de loop van de dag weer af. ook bij mijn doet het continu pijn en ook ademhalen is pijnlijk. als ik snachts wakker wordt van de pijn draai ik me op me andere zij en zo doet het tijdelijk minder pijn maar bij het opstaan voel je het dan nog steeds en het draaien op zich is een drama
     
  14. Anz

    Anz Actief lid

    21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Oh, heel herkenbaar!
    Wordt er echt helemaal gek van!
    Kan met erg veel moeite rechtop zitten, heb het erg benauwd.
    Het is branderig en idd de hele tijd. Heb niet echt het idee dat er tegenaan geschopt wordt.
    Volgens m'n vk kan je een beetje proberen de baby te draaien of te verschuiven. Een tijdje in bad gaan liggen, als je buik compleet ontspannen voelt, dan heel voorzichtig duwen en masseren richting een voor jou prettigere kant.
    Ik heb het geprobeerd en het leek even te lukken, maar toen ik de volgende ochtend wakker werdt was ukkie gewoon weer teurg zijn/haar hoekie ingekropen....
     
  15. Mahicary

    Mahicary Actief lid

    23 feb 2007
    171
    1
    0
    Belgisch Limburg
    mijn engeltje zit met haar poep tegen mijn ribben aan, vandaag weer serieus last van.. doet echt geen goed als ze daar zo'n ganse dag tegen ligt te duwen
     

Deel Deze Pagina