Hallo saam, Ik heb begrepen dat de duur van de cyclus kan variëren door de dagen die het duurt voor de ei-sprong, maar dat altijd14 dagen na de ei-sprong de menstruatie komt (of niet, maar dan ben je zwanger?!). Weet iemand zeker of dit klopt? Ik ben namelijk vrijdag de 26e bij de gynaecoloog geweest en eitje gezien wat net gesprongen was. Moest ook meteen naar huis om te klussen. Mijn man was toevallig die dag thuis, dus........ dat is gelukt. Ik had dus eigenlijk afgelopen vrijdag/zaterdag ongesteld moeten worden. Heb al wel ruim een week buikkrampen en heb ook al boven de pot gehangen van misselijkheid. Heb gisteren getest, maar negatief! Vandaar bovenstaande vraag! Hoop dat ik zwanger ben! Woensdag nog maar een keer testen. : Alvast bedankt voor jullie reacties! Groetjes Wen
het is geloof ik minimaal 14 dagen, kan wat langer maar kan ook korter zijn. Het is niet altijd precies, aangezien dat ieder lichaaam weer anders is. Zou 2 dagen wachten voor de volgende test. Wens je veel succes Liefs ikke
volgens mij klopt het hoor. Voor de eisprong maakt het niet uit hoeveel dagen ertussen zit , maar vanaf de eisprong duurt het 14 dagen. Succes met testen, Jikke
Bij mij is het zelfs zo, dat ik na mn ei ongeveer 10 tot 12 dagen later ongi word. Tussen 10 en 16 dagen is normaal geloof ik.