Ons dochtertje van 2 weken oud heeft bij haar geboorte het Happy Horse konijn gekregen, met een muziekje (dmv trekkoord). Met met melodietje kunnen we haar heel goed troosten of in slaap krijgen, maar het nadeel is dat de melodie vrij snel voorbij is (koordje is niet zo lang). Nu zijn we op zoek naar een muziekmobiel of iets dergelijks met dezelfde melodie, maar dan langduriger. Alleen kunnen we nergens de naam van dit melodietje vinden.. Heeft iemand hier een idee? Of een tip voor een muziekmobiel? Alvast bedankt!
Nog niet, hoop(te) hier iemand te vinden die het weet Maar als niemand het hier weet, ga ik zeker contact met hen proberen op te nemen!
ik heb ook 1 van happy horse maar dat is geen somewhere over the rainbow wat ie speelt. het melodietje is mij geheel onbekend maar heb hem altijd heerlijk rustgevend gevonden.
hm heb even gegoogeld maar het blijkt dus inderdaad over the rainbow te zijn. laat ik dat er nou echt niet van maken?
Jaaah! Denk dat het idd over the rainbow is! Weet iemand toevallig of er nog muziekmobielen (vb Fischer price, Tiny love,..) zijn met hetzelfde liedje?