Spieren aanspannen in rust

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door alien, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alien

alien Niet meer actief

Goedemorgen,

Na weer een meisje al om half 6 wakker te hebben terwijl ze vannacht ook heeft liggen spoken vraag ik me toch het volgende af:

Fayenne heeft bijna nooit rust. Vaak 's nachts wakker of heel vroeg en kan dan moeilijk weer in slaap komen. Als ik haar dan bij me neem is ze wel rustig maar voel ik dat haar spieren zich constant kort aanspannen. Met name in de armen en benen. Ze heeft dit al vanaf haar geboorte geloof ik. Ik heb het gevoel dat dit de reden is waarom ze dan niet meer kan slapen.

Misschien is dit volkomen normaal bij kleine kinderen en dat hoop ik ook! Dus mijn vraag: hebben jullie kinderen dit ook?

Alvast bedankt!

2. alien

alien Niet meer actief

Niemand?

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Is dat niet het moment dat ze zich ontspant...als je in slaap valt voelt dat ook soms als echt vallen...soms schok je dan heel kort...het moment van volledige ontspanning zeg maar...

4. alien

alien Niet meer actief

Ja maar het blijft maar doorgaan. Achter elkaar been, arm, arm, been enz...

Zelf heb ik dat niet op die manier.

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    O ok... Meerdere schokjes achter elkaar dus. Tja dat weet ik ook niet.. Zou t gewoon eens aankaarten bij de huisarts..
    Zal niks geks zijn lijkt me hoor! Gewoon voor de zekerheid eens vragen!

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    O maar t lijkt me wel een logische gedachte van je dat ze daardoor wellicht onrustig slaapt! Joh gewoon navragen !

7. alien

alien Niet meer actief

Ja inderdaad. Steeds schokjes achter elkaar.

Ik wil ook niet zomaar naar de ha natuurlijk. In maart weer naar het cb dus zal ik het daar eens vragen!

Tnx

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    schokjes zou ik het niet durven noemen, maar als hij eens een keer stil ligt bij mij, lijkt het telkens alsof hij zich weer klaarmaakt om te gaan bewegen en daarvoor zijn spieren spant. Als hij diep is slaap is hij wel zo slap als een vaatdoek.

9. alien

alien Niet meer actief

Ja zoiets ja, maar lijken hier toch wel een beetje op schokjes.

Deel Deze Pagina