nienke heeft altijd al wel wat gespuugd maar groeide goed en t gaf niet veel problemen JHB wilde ik vermijden omdat haar ontlasting moeilijk ging nu we groente en fruit geven gaat ontlasting goed, maar nu we op 4x 180 zitten heet ze soms toch echt heel plasje sspuug! metn boogje soms! vervelend voor ons en voor haar, ook draait ze graag op dr buik enzo en dat is ook niet echt bevordelijk dus toch maar JHB volgens de verpakking per 100 ml 1-2 schepjes ze krijgt 180, dus dat zou neerkomen op 3 tot 4 ? tsjee ik vind t wel lastig wil wel genoeg geven dat voeding indikt voor in dr buik maar niet teveel dat ze straks bv alsnog verstopt raakt! dus wat zouden jullie doen? misschien eerst 2 en als t niet genoeg helpt toch 3?
Wij gaven voor 150/5 zelfs maar 1,5 schepje nutriton. Dat was voor onze dochter genoeg om minder te spugen. Maar zou het niet kunnen dat de flessen te groot zijn, omdat ze nu haar maagje ook vult met groente en fruit..??
dat zou op zich kunnen maar 5x 150 was nooit gen probleem en de 10 gaat er wel in, ze heeft eigenlijk altijd wel gespuugd dus we proberen die JHB werkt t niet kunnen we altijd nog wel terug naar 150 (4 of 5 keer ligt aan hoe zij slaapt als zij 4x 150 genoeg vind nouja ook prima) maar dat zien we dan dan begin ik met 180 cc dus eerst met 2 schepjes
rond 11 uur een eerste fles met JHB nou of t is toeval of t werkt al ze heeft wel ff een of 2 mondjes gespuugd, maar dat komt omdat ze druk bezig is met buikspieren (op dr rug en hoofd omhoog) en om haar buik draaien ja toen lag ze op dr buik en kwam er n mondje uit, zo mondje geeft al snel wat rommel hihi das best logisch als ik na n volle hap op mn buik ga liggen inspannen en doen ja word ik ook nie lekker verder niet zo erg als ervoor! e drinkt ook rustiger nu omdat t wat dikker is dus... hopen dat dit zo blijft
Als ze met 180 wel en met minder niet spuugt zou ik liever kleinere flessen geven, evt. Iets vaker op een dag.