ik vind het zo jammer dat ik geen krabbels meer kan plaatsen. er zijn toch echt mensen die ik in 'mijn' topic niet meer spreek, hun zo af en toe even krabbelen om te kijken hoe het met ze gaat vind ik wel zo leuk. wie vind het nog meer jammer dat de optie is uitgeschakeld?? Kan de optie niet terug komen?
Vind t ook jammer. Was wel makkelijk ff n krabbel sturen om te vragen hoe t met iemand is. doe je geloof ik toch sneller dan n pbtje sturen. Maar ja, er zal vast n goede rede zijn dat ze er niet meer zijn.
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/209989-waar-zijn-de-krabbels.html Hier staat toch duidelijk beschreven waarom deze optie niet meer gebruikt wordt?
vind de pbtjes ook niet zo leuk, ik denk ik open een topic, misschien kunnen we op deze manier de krabbels terug krijgen mis mijn oude nod-forum vriendjes en met de krabbels bleef ik op de hoogte en vond het zo leuk even krabbelen.... hoop dat dit werkt
nou, ja, heel duidelijk, alleen dat er verwarring tussen is. is dat de enige reden?? en waarom moeten ze dan gelijk weg??
Ze vraagt toch niet om uitleg? Ze hoopt via dit topic of het misschien toch terug kan komen en of er medestanders zijn. Vragen staat vrij en het zou altijd kunnen dat ze het terug willen draaien. Ik ben voor
elke extra optie een verzwaring voor het forum als 2 dingen bijna dezelfde functie aan uitoefenen dan kan er 1 uit. Scheelt weer voor de snelheid.
eeeeh nou nee, dan is alles wat prive geschreven wordt dus openbaar..ook prive gegevens enz.. dat is dus geen optie.
voor mij hoeven ze niet terug te komen ik schrijf net zo lief een pb dan blijft het ook prive maar goed ieder voor zich
Ze gaan ook voorlopig niet terugkomen hoor. Het kan best zijn dat je een groepje weet te verzamelen die ze ook missen, maar dat veranderd de beslissing voorlopig niet. 1. Omdat het een weloverwogen beslissing is 2. Omdat je altijd een verdeling van leden hebt bij een keus Voorstanders hebben zegt dus niet zo veel.
ja das wel een goede reden ja, nou ja, vind het in ieder geval wel jammer.... en elmo, nou ja, toch geprobeerd toch
Ik zou de krabbels ook graag terug hebben... Maar zo te merken maakt dat niet zoveel uit, en komen ze toch niet terug.
Dames, De krabbels komen voorlopig niet terug. Er is te veel onduidelijkheid over het gebruik van krabbels waardoor het gebruikt werd als het pb gedeelte. Het systeem staat niet toe je eigen krabbels te verwijderen. En zo zijn er nog een aantal redenen waardoor we besloten hebben de krabbels voorlopig uit te zetten. Zodra er een oplossing voor alle problemen en misverstanden zullen ze weer actief worden. Lotte