Joehoe deel 3 alweer! Tygho en Roel van harte met jullie verjaardag! Het is toch nog wel een mooie dag dus hopelijk kunnen jullie het buiten vieren. En Marleen alles is rustig aan deze kant van de Lek dus we komen gezellig jullie kant op vanmiddag!
Yeahhh......deel 3! Roel, Tygho en Sem gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag. Ook de mama's en papa's van harte. Allen een hele fijne dag. Hier is de fiets voor Tijn besteld. Toch maar voor de 12 inch gekozen.
Roel rekent er wel op Hij had het vanmorgen allemaal over Ryan en zijn dikke mama. (hij doelde op je buik hoor haha!) Tygho en Sem, gefeliciteerd! Hier tot nu toe een leuke dag. Roel geniet van alles en vond de trampoline erg leuk. Ook heeft hij een "loopmotor" gekregen. Hij noemt het zelf een scooter.
Wat leuk Marleen! En wat gezellig dat je nog even die kant op tuft Isra! Kun je Isra geen ananasharttaart voeren Marleen?
Hallo allemaal, Andy wil jullie allemaal even gedag zeggen: k iuty7u8 66666666666666p 76' 888888 5 46 kl90 k65 [o;c ujyu u87 7 Vertaling: het gaat hier allemaal prima. Duurt nog iets langer dan jullie dat ik jarig ben, maar iedereen nog of alvast gefeliciteerd ! Groetjes, Andy en zijn mama
Wat leuk Marleen dat Roel de trampoline en scooter zo'n succes vindt! Geniet lekker van zijn verjaardag!!
Roel, Tygho en Sem (en de mama's natuurlijk ook) van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag. En een hele fijne dag. Ben benieuwd naar de trampoline spam Marleen. Oh jeetje, weer al 500 pagina's vol gekletst. Op naar de volgende 500 dan maar weer.
Jeetje wat gaan we hard! Booky ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd. Leuk he die knutselwerkjes Roel en Sem ook van harte gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag! Hier net weer thuis van de Apenheul. Het was een groot succes. Tygho vond het helemaal prachtig Er hing zelfs een aapje aan de buggy hahahahaha. Vanmorgen kwam hij bij ons, vragend: bent ik nu jarig???? Papa heeft hem aangekleed en ik heb de taart en het cadeau klaargezet in de kamer. Halverwege de trap hoorde ik hem al roepen: Dat is mijn feesttaart!!!!!! Hij heeft de megaboerderij van Playmobil gekregen...Vind het superinteressant.(Papa en mama iets minder want het is flink wat werk om dat ding in elkaar te krijgen) Zondag vieren we zn verjaardag hier in het gebouwtje van de speeltuinvereniging. Hopelijk dan een lekker zonnige dag!
Oh geweldig Mams naar de Apenheul, willen wij ook zo graag heen. Alleen is het nogal een afstand voor ons. En als we op vakantie gaan in het voorjaar zijn ze nog niet open.
Mams wat leuk naar de Apenheul. Sem jij ook nog gefeliciteerd. Wist het niet, maar goed dat er nog oplettende april mama's zijn Vandaag een leuke middag gehad. En mijn kleine monster wilde niet mee naar huis, dus ook hij heeft een hele leuke middag gehad bij Roel. Hij heeft in de auto tot aan de pont (is zo'n 15 minuten bij Marleen vandaan) gehuild in de auto dat hij bij Roel wilde wonen, eten of logeren HIHI.
mams leuke foto's. Had ze ook al op je hyves gespot Nikita ja wel heel lief dat hij het zo leuk vond bij Roel, maar kreeg hem niet mee, dat was even minder lief. Hij ging heel demonstratief onder de trampoline zitten, waarvan hij wist dat ik er toch niet onder kon kruipen. En toen ik zei dat ik alleen naar huis ging zei hij, is goed ga maar ik blijf bij Roel Maar toen ik uit zijn gezichtsveld verdween kwamen dan toch wel de traantjes. Maar in de auto werden dit weer traantjes omdat hij wilde blijven bij Roel.
Haha Isra, wat een lekker ding die Ryan . Hihi lekker onder de trampoline gaan zitten . Wel een goed teken dat ie het zo leuk heeft gehad. Geweldige foto's Mams! Bookyman komt net thuis met het verjaardagscadeau voor Mats. Hij wilt graag een grotere traptractor met voorlader, een aanhanger die kan kiepen en hij moet blauw zijn. Jaja dat menneke heeft me nogal een eisenpakket . Ik heb nog andere opties voorbij laten komen, maar daar trapte menneer niet in . 'Nee die aanhanger kan niet kiepen', 'nee die heeft niet een ding voorop'. Toen liet ik er 1 zien die het allemaal wel had, toen begon hij te piepen dat die ook niet goed was, want die was niet blauw....... Haha we hebben hem nu, dus nu maar hopen dat hij niet meer op andere gedachten komt . Morgen met Nils weer een keer naar het cb, ben benieuwd..
Roel, Tygho en Sem, van harte gefeliciteerd! Booky, ik las dat jij ook jarig was, ook nog van harte! Meeting: ik moet even kijken op het werk of het kan (heel soms moet ik op donderdag werken) en ook even kijken met rijden, het is vanuit hier bijna 2 uur.. maar misschien kan ik naderhand bij mijn moeder in Apeldoorn langs.. Verder druk geweest met een jurk voor J's verjaardag: View attachment 143919 En op het werk is het nog even druk, maar volgende week moet het rustiger worden. Geeft me al wel wat rust in mijn hoofd, weten dat de oplossing nabij is.. En ook dat die verjaardagsjurk af is, dat legde ook wel druk op me. Maar nu alleen nog een taart regelen..