Mama Mars en Bengaaltje, welkom! @Miffy, Jeuj! Inderdaad 37 weken.... Einde is inzicht! Heb vanmiddag liggen slapen... Moet vanavond maar strijken.... Zo ff eten opwarmen, had gister teveel gekookt! Scheelt vandaag weer! Fijne avond!
leuk, weer wat nieuwe meekletsende memmen welkom!! ben vannacht tante geworden van een mooie meid ben zoooo trots
He wat leuk dat je er weer bent! Hoe is het verder met je? Bevalt je flatje? En ik lees nieuwe lover, leuk! Hoe is het met de kleine meid? Zal wel al een dame zijn of niet?
Flatje is inmiddels al opgezegd maar beviel wel tot op zekere hoogte natuurlijk, oktober was erg koud en had geen cv dus we lagen samen te rillen in bed .. Maar na 2 weken zijn we in principe bij vriendlief in gegaan CV en lekker warm sinds vorige maand officieel samenwonend.. Nee haha gaat helemaal super!! . F.aith is indd een hele dame volgende week donderdag word ze alweer twee, en ze is zoo ontzettend bijdehand haha
Hallo mede-memkes Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Gerda ben 23 jaar en sinds 29 februari trotse mem van onze zoon Dirk. Ben geboren in Lemmer en ben sinds 3 jaar ,samen met mijn man, woonachtig in een gat vlakbij Heerenveen/Joure. Het huis delen we verder nog met 4 katten, een zwarte duitse herder en 2 cavia's. Tsjah.. Verder niet zo'n boeiend leventje, dus zou dus zo 1-2-3 niet weten wat ik nog meer moet vertellen. Vragen staat vrij voor degene die nog iets van mij wil weten. Groetjes Gerda
Zojuist terug van de eerste echo. Blij van huis gegaan, verdrietig thuis gekomen. Geen hartje wat klopt. Afmetingen van 7,5 week, terwijl het nu 10 wkn zou zijn..
@panhuis, wat een verschrikkelijk nieuws....... weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je wel veel sterkte wensen
Panhuis: sterkte...wat een verdrietig nieuws. Ik weet helaas hoe je voelt, heb het bij ons eerste zwangerschap ook meegemaakt
Bedankt allemaal! Kan het nog maar moeilijk geloven. Heeft ie niet gewoon verkeerd gekeken? Is niet zo natuurlijk, maar dat schiet toch door je hoofd. Nu moet ik afwachten of het vanzelf komt. Ik hoop het wel.
Ik hoop ook voor je dat het vanzelf loskomt. Moet je eventueel weer komen mocht het niet uit zichzelf loskomen?
@bengaaltje: moet over twee weken weer contact opnemen met de verloskundige. die stuurt me dan misschien door naar de gynaecoloog. als ik morgenochtend nog niets voel/zie ga k naar utrecht, had al bij een vriendin afgesproken en laat dat nu maar doorgaan. bang dat ik anders thuis zit te wachten zonder dat er iets gebeurt.. hoop nu wel dat het morgen goed gaat. wat erg dat zo veel mensen zoiets meemaken/mee gemaakt hebben. valt me nu pas echt op eigenlijk.
Panhuis: bij mij was het eigenlijk net zoals bij jou...gestopt met leven maar niet afgestoten door mijn lichaam. Ik kon het gewoon niet, afwachten wat mijn lichaam zou gaan doen. Het idee met datgene in je buik te lopen, waar je al over fantaseerde en blij mee was, maar wat niet meer leefde. Ik heb na een aantal dagen de vk gebeld, zij heeft er voor gezorgd dat ik bij de gyn terecht kon.. na het inbrengen van tabletten ben ik uiteindelijk toch gecuretteerd. Ik hoop dat jou lichaam doet wat ie moet doen, en dat je het een plekje kunt geven. Sterkte.
Sterkte panhuis. Hoop dat je lich het zelf gaat afstoten. Bij mij toen gelukkig wel. En wat we daarna hebben gedaan samen met VK ben ik ook heel erg blij om maar dat hou ik maar even stil.....
Sterkte Panhuis. Pff.. vreselijk!!! Geef jezelf de tijd om dit te verwerken. En doe het vooral op die manier wat voor jou goed voelt!!!