Memkes uit Friesland

Discussie in 'De mama's' gestart door mem81, 10 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    naturij is zooooo leuk!! Ik heb mijn oudste daar al eens onder de arm mee vandaan moeten halen omdat ze niet meer niet naar huis wilde ;) haha

hebben er 2 jaar terug een abbo op gehad :)

2. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    greyhound: gezellig!!

3. Panhuis

Panhuis Lid

26 mrt 2012
    16
    0
    0
    Friesland
    Naturij was inderdaad heeeel geslaagd! En dan zijn we nog niet eens in de speelhal geweest. Mn nichtje zou het varken mee naar huis nemen, die moest dan wel even in de wasmachine, want hij was bah, onder het zand, zo wilde ze m niet in bed :D

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wat leuk van je nichtje!!
    ik had nog nooit van de naturij gehoord, ik zal eens kijken
    klinkt erg leuk inderdaad

5. Panhuis

Panhuis Lid

26 mrt 2012
    16
    0
    0
    Friesland
    @miffy; is zeker de moeite waard om eens naar toe te gaan!

Ter toelichting; mn nichtje is 2 en helemaal verknocht aan een knuffelvarken. Wij dachten dat ze voor dit reuze beest natuurlijk wel bang zou zijn. Maar ze had zich zo over het hek laten tillen, want wilde wel op zn rug zitten. (En mee naar huis nemen dus).

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo dat is al weer n heule tijd geleden; Bij gelezen maar alles alweer kwijt *zucht*

Hier gaat alles goed :).

7. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    @ greyhound: Welkom en waar woon je in Drenthe en waar heb je Friesland gewoond?

Hier gaat ook alles goed, de winkel gaat straks 2,5 week dicht dus heb een korte tussentijdse vakantie. Morgen nog werken en dan 15 juni weer de eerste werkdag hebben. Ben er wel blij om want we hebben laat vakantie kan ik toch nog wat bij komen tussen door.
    Hopen dat het weer wat beter word want die regen hoeft van mij niet, maar heel erg warm ook niet. Wil ook wel weer ff met de kleine meid naar de Naturij, vind ze zo leuk.

Hoe is het met iedereen?

8. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    @greyhound.. welkom!

Ik heb ook veel leuke verhalen over de naturij gehoord. Als Dylana wat ouder is daar ook maar eens heen :)

Wij hebben zometeen een fotoshoot met ons 3en :D in Drachtstercompagnie.. lijkt me erg leuk!

Goed weekend iedereen!

9. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Leuk veel plezier en jij ook goed weekend.

10. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal bedankt voor het welkom!

Ik woonde in het noorden van Friesland en nu in het noorden van Drenthe. Tot mijn 18e in Friesland gewoond, naar Groningen verhuisd en via Brabant en Groningen nu dus in Drenthe.
    Maar Friesland blijft het memmelan.

Zwanger van de eerste, bijna 27 weken en ik vind het erg leuk en ook wel spannend. Ik ben nog in dubio of ik Fries tegen mijn kindje ga praten (vanuit gevoel!) of Nederlands. Mijn man spreekt Nederlands. Tweetalig ben ik niet op tegen, maar ik weet niet of het kindje buiten mij om genoeg Fries mee zal krijgen. Pake en Beppe en ooms en tantes spreken wel Fries.

11. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, daar ben ik ook weer eens! Heb weinig tijd gehad....
    Op 12 mei ,precies 40 weken, ben ik bevallen van een heerlijk klein meisje, Femke. Kon meteen Moederdag vieren! Kreeg in het MCL een mooi lijstje met Femke haar foto erin! Zo lief! We krijgen nu na drie weken telkens meer handigheid in het ouderschap!

Wonen, ik woon in Leeuwarden.

Mem, van harte! Een tweeling!! Geweldig!

Verder....

Fijne dag dames!

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Marja: Gefeliciteerd met jullie dochtertje Femke :) en dat precies op 40 weken, netjes!

13. Panhuis

Panhuis Lid

26 mrt 2012
    16
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd Marja!

14. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het was gewoon de natuur dat Femke op de uitgerekende datum kwam... Jammer genoeg lag ze er zo raar voor dat ze met een k'snee geboren is. Maar het valt me absoluut niet tegen! Ik herstel goed! Net met z'n 3en in bed gelegen, wat een rijkdom!

Hoe gaat het hier verder met de dames??

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Marja Gefeliciteerd met jullie dochter. Dat is zeker een rijkdom, lig nu met mijn dochter nog ff in bed. Zullen ons zo eens aankleden en dan boodschappen doen. Het is vandaag boodschappendag.

16. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd Marja!

Ik kom hier echt veel te weinig *schaam*.

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @marja,
    gezellig dat je er weer bent,
    ook hier nogmaals gefeliciteerd!!

hier gaat alles zijn gangetje, Ninthe doet het super en ik geniet elke dag van der
    gister voor het eert bij cb geweest, die vonden dat ze het goed deed en erg sterk was
    wel vertelde ze dat er in de omgeving wolvega/oranjewoud/vegelingsoord kinkhoest heerst, denk is misschien wel slim om hier ook ff te melden

18. memmievan3

memmievan3 Actief lid

16 mrt 2012
    332
    0
    0
    friesland
    van harte gefeliciteerd marja

ja ik kom hier ook veel te weinig, ben het topic ook altijd kwijt.
    nu maar een abbo erop gooien.

hier gaat het rustig zijn gangetje door.
    was alleen vergeten dat de kleine wel doorgroeit, was in de veronderstelling dat het nog steeds een rijstekorreltje zou zijn maar ja.....niet dus.
    getrappel is al volop aanwezig. ik hoop dat het ook snel aan de buitenkant te voelen is zodat de oudste dit ook kan voelen.

hij is zo trots. overal waar we komen moet hij vertellen dat ik een baby in mijn buik heb, hij is er stellig van overtuigd dat hij een zusje krijgt. nog 2 weken en wij weten het ook:D.

19. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marja, gefeliciteerd!!! Wat een rijkdom. En wat een mooie naam!!
    Nu heerlijk genieten en bijkomen van alles.

Memmievan2, ben benieuwd of hij gelijk krijgt dat hij een zusje krijgt.. ;)

Miffy, altijd fijn te horen dat ze het goed doet!! En kinkhoest.. jakkie.. hier net de waterpokken achter de rug. :p

Hier gaat het verder zijn gangetje. Gisteren gewerkt en dat merk ik vandaag... merk dat ik moe ben. Maar ondanks dat toch even weg geweest. Op zoek naar een praktische kast waar alle knutsel, frutsel en tierelatijntjes in kunnen voor de dames. Dat ligt nu namelijk overal en nergens.. En ben nu wel een beetje klaar met deze "rommel"..

Fijne dag allen!!

20. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Kinkhoest heerst al een tijdje, twee maanden geleden of zo heerste het al bij mijn vriend op het werk (Leeuwarden) en bij mijn schoonvader op de afdeling waren al een aantal die het hadden (zelfde bedrijf). Begin dit jaar is mijn vader er ook al op getest, maar kwam niets uit, want de huisarts zei toen ook al dat er kinkhoest heerste onder de kinderen en omdat ze op mijn dochter passen en ook op die van mijn broer was het verstandiger dat hij getest werd. Ook al is hier niets aan te doen het moet namelijk vanzelf over gaan en dat kan heel lang duren. Kinderen worden er gelukkig tegen ingeënt.

Deel Deze Pagina