Joyce, welkom! Ik woon nu in Leeuwarden, kom oorspronkelijk ergens anders vandaan. Iets meer naar het Noorden. Heerlijk die Friese/Fryske nuchterheid! Kan ik van genieten! Ik denk ook dat het qua taal vanzelf opgelost wordt... we zien wel! Het duurt nog ff voor we aan praten toe zijn! Eerst maar bevallen!
@Joyce, tuurlijk mag je meedoen!! Hier merken we ook dat onze dochter steeds meer nederlandse woorden gaat gebruiken. Ook lekker door elkaar heen. Dat maakt het soms lastig te verstaan omdat wij frysk verwachten en dan hoor je ineens 'kijken'. Dan sta je wel even raar te kijken. Ach.. bij mezelf is het ook goed gekomen. Alhoewel... haha.. als ik echt moe ben.. heb ik soms moeite om in het nederlands te blijven praten. @yessie, hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.. @troelala, nog steeds aan het wachten??
hallo dames, ik woon sinds 4jaar ook in friesland, maar dan wel op het randje bij drenthe en overijsel mag ik ook gezellig meekletsen??? ik zal me ook even voorstellen: ik ben 22 jaar en ga op dit moment nog naar school in heerenveen, ik ben zwanger van ons 1ste kindje die wij in mei verwachten oorspronkelijk kom ik uit amsterdam, daarna 14jaar in purmerend gewoont en nu sinds 4jaar in friesland en ik zou nooit meer terug willen!!! ik woon samen met mijn vriend en 3 katten in een eengezinswoning
Welkom nieuwe mama's/memmies!! Miffy en Marja78, jullie zijn ongeveer evenver met de zwangerschappen zie ik, leuk!
Ik kom me even tijdelijk afmelden, opa is het weekend overleden en ik wilde graag even internetten maar nu ik hier achter de computer zit wil ik het toch ook weer niet.. Beetje vreemd gevoel heb ik ook, ik neem dus even afstand van internet! Jullie zullen me binnenkort wel weer zien..
Joyce, sterkte.... en gecondoleerd.... Wat is het rustig met de Memkes.... Miffy, goed te zien dat je hier uit de meeleesmodus bent... Alles goed verder?
Hallo, Mag ik ook mee doen. Ben ook een mem uit zuidwest friesland. Ben 29 jaar en heb 2 kindjes, een zoontje van 2 en een dochtertje van net 6 maand. Ik woon samen met mijn vriend, 2 kindjes, 2 poezen en een hond.
@marja ja soms heb ik ook behoeft om te kletsen had even een dipje vorige week met vriendlief enz en kon er even niet tegen dat ik geen reactie kreeg bij de meimama's, maarja het is daar ook zo druk met zoveel meiden!!! hoe is het met jou??
Hey! Mag ik ook mee kletsen? Ik kom uit Leeuwarden en heb 2 kindjes! Aaron van 4 en Iris van 2. Groetjes!
@Thirza en Elmo; Welkom! Gezellig! @Miffy; Ik vind het erg druk bij de meimama's.. Kan het soms niet bijhouden.... Balen dan van zo'n week en met je vriend.... Hier is het dan weer vrij rustig... Met mij gaat het goed! Net weer weze zwemmen met de andere dikbuikjes... Nog 6 weken werken en dan met verlof! Geboortekaartje uitgezocht en nu nog met het kamertje bezig... Ga zo op tijd slapen, slechte nachten gehad, veel wakker. Doodop! Lekker koese memkes!
@Miffy en Marja, leuk om hier een paar hoogzwangere te 'zien'! Vind ik altijd zo leuk om die spanning van de laatste weekjes te volgen!