Hallo... Hier nog een friese memmie! Ben moeder van Senne (16-10-2008) en Ninthe (8-2-2012) Ik kwam nog een mem van een Ninthe tegen... wat toevallig, zo vaak hoor je die naam niet!
Welkom Senne08 Klets gezellig mee zou ik zo zeggen. Het is momenteel wat rustig hier maar dat zal straks wel weer komen. Met dit weer zit je ook niet zou gauw bij de pc natuurlijk.
Hoi, Hier de andere mem van een ninthe, wat toevallig zeg, Het is ineerdaad niet een naam die veel voorkomt
Hier ook een mem uit friesland.. Helaas weinig mensen om me heen omdat ik import ben vanuit amsterdam. En manlief door zjjn werk geen tijd heeft echt contacten te leggen.. Dus hoop ik dat het hier weer drukker word lijkt me leuk met andere mems te kletsen..
Hallo dames, Mag ik ook meekletsen? Zit in de 7de week van de zwangerschap en gelukkig nog niet veel kwaaltjes. Woon in de omgeving van Wommels en ben ook import Groetjes
Hallo dames! Ben ook weer terug van weggeweest! Heerlijk vakantie gehad! @ Nieuwe dames: Welkom! Hoe gaat het met iedereen?
Wat een hoop nieuwe, welkom allemaal!! Wij zitten op het moment in brabant, even een weekje er tussen uit Echt heerlijk!!
We hebben een rappe hier... Weet al hoe hij de duplo bak onder het raam zet en er dan op gaan staan om samen met de katten de honden te bespieden.. En loopt al trap.. Vandaag versneld de hekjes gemonteerd.. Heerlijk die ontwikkelingen ...
Hallo Dames Welkom alle nieuwe memkes. Afgelopen nacht weer terug gekomen van een heerlijke week vakantie in Turkije en Noa deed het super wat zijn wij trots op haar. Ze heeft zich zo goed aangepast daar. Alle Turkse mensen waren ook helemaal weg van haar. Iedereen gaf haar handjes en kusjes en wouden met haar knuffelen en op de foto ze gaven haar lolly's en tilden haar op. Heel apart is dat. Gelukkig vond ze het niet erg. Vliegen ging ook super heen weg heeft ze de hele weg zitten te kletsen en terug weg is ze in slaap gevallen in het vliegtuig. Nu nog een lekker weekje thuis en dan volgende week weer aan het werk, begint de realiteit weer helaas. Hoe is het met de rest van de memkes? @Hollowglade: jouw mannetje is inderdaad maar snel, geniet er lekker van. Het is heerlijk om al die ontwikkelingen te zien. Hoe snel ze groot worden heb af en toe met Noa wel eens hou naar maar ff op, gaat me soms veel te snel allemaal.
Hallo dames, @jilina, mooi dat jullie een fijne vakantie achter de rug hebben! Toch even heerlijk om er even helemaal uit te zijn. Hier even een slechte week. Niks binnen kunnen houden dus ik hoop dat het volgende week iets beter gaat! Iemand nog leuke plannen dit weekend? Wij gaan zondag een dagje apenheul doen! Even weer tijd voor ons 2.
Wat naar voor je dat je zo misselijk bent. Hopen dat het gauw over gaat. Hier geen echte plannen voor het weekend, na het weekend weer werken dus me aan het voorbereiden op de realiteit Wij zijn dinsdag naar de apenheul geweest was weer een zeer geslaagde dag. Jullie veel plezier.
Hier inmiddels weer de eerste school+stage week gehad, Ninthe gaat ook goed!! vooral qua ontwikkelen gaat ze mooi qua groeien nu iets minder maar dat komt denk ik door de overstap van BV naar KV het is ook een drukke dame!! met een heerlijk ritme qua wakker zijn en slapen enz
Het is hier inderdaad rustig, misschien dat daardoor steeds minder memkes hier gaan kijken. Maar hier weer druk aan het werk. Vakantie zit er helaas weer op. Miffy mooi dat het zo goed gaat met Ninthe en ze staan toch een keer stil hoor met de groei, je ziet wel iets een stijgende lijn, wat ik me nog van Noa kan herinneren. Hoe lang die wel niet in maat 68 heeft gezeten en daarna begon ze weer heel snel te groeien ze heeft maat 74 bijna overgeslagen heb daar niet veel van hoeven kopen in ieder geval.
@jilina ze was nu wel weer bijna 300gr aangekomen, dus denk dat het nu echt kwam voor de overgang van BV naar KV maar wij zitten ook al heel lang in mtje 56 hoor, ik zit met smart te wachten op mtje 62 hihi maar die zal binnenkort eindelijk komen, mtje 56 zit nu goed gevuld
Als ik inderdaad naar haar lengte kijk dan moet dat bijna ook wel kunnen ja. Is altijd weer leuk nieuwe kleren kopen. Ik mag niet zo veel meer kopen. Hoeveel er altijd wel niet in de kast hangt waarvan ze de helft soms niet eens aan heeft gehad is wel een beetje zonde. Dus hier gaat het nu zo, eerst er wat uit en dan er weer wat in. Maar kan het soms echt niet laten om toch wat te kopen zie zo vaak wat moois hangen en dan is de verleiding wel heel groot hoor. Vorige week naar de Primark geweest en daar hing weer zulk leuk spul dus een nieuw setje gehaald voor haar. Kon gelukkig de verleiding weerstaan om niet meer te gaan kopen of het was "gelukkig" niet in haar maat. Bekijk bijlage 274683