Heel veel schatten haar ook ouder hoor maar ze is toch echt nog "maar" 2 en een beetje. Laatst was ik met haar te winkelen vroegen ze aan haar of ze niet naar school moest of dat ze zo een dagje vrij had. Ze wil wel heel graag naar school. Iedere keer als we langs school lopen dan is het: "als ik groter ben he mama" De schat ze moest eens weten, hopen dat ze er als het echt zo ver is er nog zo over denkt
@jilina, oooh die reactie begrijp ik wel, ik zou der ook ouder schatten het is hier wel erg rustig he?? jammer had gehoopt dat er misschien een leuk kletsgroepje zou ontstaan
Ja wel een beetje rustig hier. Erg jammer idd. Iedereen zal het wel druk hebben of een abonnement op dit onderwerp vergeten te nemen
Ja of ze weten niet meer waar hij staat. Want hij stond eerst ergens anders. Was hem ook kwijt omdat ze hem verplaatst hebben en heb toen maar een abonnement genomen om hem niet weer kwijt te raken.
Ik heb al meerdere keren gedrukt op 'abbonement opheffen' terwijl ik eigenlijk hier naar toe wilde. Dan is het een hele zoektocht om het topic weer te vinden.. En eerlijk is eerlijk.. ben meer bij de "twins to be" te vinden en op de daarbij behorende facebook pagina.. Hmm.. misschien is dat een idee.. Een geheime groep op facebook aanmaken zodat we daar verder kunnen kletsen met de 'memmen' die dat graag "actief" willen. Weet niet wat jullie daar van vinden?? Hier bijna 32 week zwanger van onze twins. En het einde nadert met steeds meer gebreken.. Ook met steeds meer uitdagingen van de andere kids trouwens, haha Onze jongste krijgt lol in het 'stappen'.. met alle gevolgen. Een deur open is niet meer vertrouwd. En is dat wel zo dan weet ze prima haar ongenoegen met ons te delen. De oudste daarentegen is me toch aan het kletsen!!! Erg gezellig. Maar daarnaast heeft ze ook besloten bijna niet meer te willen slapen 's middags. Haar heerlijk uit te kleden zodat ze poedelnaakt is.. met de nodige 'natte' ongelukjes die daarna komen.. We vervelen ons hier dus niet..
@mem, heb je al een flinke toeter inmiddels?? en ja facebook is wel makkelijk he?? wij zitten ook met een groepje op facebook van de meiden die ook in mei uitgerekend waren en met Ninthe gaat het goed!! Vanochtend woog ze 6135gr en was ze 61cm Ze loopt qua ontwikkeling voor op de meeste baby's volgens CB
miffy, ben nu 32 weken.. maar heb een buik die zo groot is als met de twee meiden met 40 / 41 weken.. En dan te denken dat de buik dus nog wel wat meer zal gaan groeien.. Ben benieuwd hoeveel rek er nog in zit!! Fijn dat je dochter het zo goed doet!!! Lekker zo doorgaan!! Hoe gaat het slapen? Al een beetje een dag en nacht ritme te pakken?
Hou je het nog een beetje vol? Wat vliegt de tijd zeg alweer 32 weken. Kan me nog zo goed herinneren dat je het hier vertelde. Al helemaal klaar met de voorbereidingen. En je er al helemaal op ingesteld dat je er straks nog 2 bij hebt? Lijkt me best pittig respect voor alle twin moeders. Maar mij lijkt het wel een leuk idee om op facebook een gesloten groep te maken. Hoe oud is jullie oudste want mijn dochter wou voor haar tweede verjaardag ook niet meer slapen smiddags. Vond en vind dit nog steeds erg jammer want als zij op bed lag dan lag ik meestal ook ff een uurtje plat door mijn fibromyalgie. Gelukkig dat je je niet hoeft te vervelen vliegen de weken die je nog moet vast gauw om
@mem, ik geloof het meteen dat je zo een flinke buik hebt, is ook niet raar met 2!! ukkies erin Ninthe slaapt super!! rond 8 uur word ze wakker, of wij maken haar wakker (zetten de wekker hier ook voor) dan gaat ze rond 12uur a half 1 weer naar bed tot 3uur a half 4 en dan rond 8ahalf9 weer naar bed, Perfect dus!!
even een vraagje: voeden jullie, jullie kindjes 2talig op?? dus fries en nederlands? of alleen fries of nederlands??
Nederlandstalig. Maar dat komt omdat wij onderling niet Fries praten. Maar slippen wel eens Friese woorden door. Dus madam pikt dat op en weet dan dondersgoed waar het over gaat. Mijn ouders en schoonouders praten stellingwerfs en dat doen we allemaal wel dus dat is af en toe ook duidelijk te horen bij haar. Vind het wel schattig. En bij mijn broer word Fries gepraat dus als de jongste dan wat in de mond stopt en Noa ziet dat dan zegt ze ook altijd: net in de mûle (hoe je het ook maar schrijft) Kinderen hebben een goede talen knobbel. Engels was ook geen probleem bij haar in Turkije. Werd constant gevraagd aan haar: whats your name? Dus twee keer moeten zeggen dat ze dan Noa moet zeggen. En dat ging prima. Na een paar keer begon ze zelf whats your name? En nu af en toe zegt ze het nog. En als we ergens weg gingen zwaaide ze en zei ze bye bye. Vind het wel jammer dat ons Fries niet zo goed is om het haar te leren. Het hoort altijd wel schattig als die kleintjes Fries praten.
Hallo Memkes, Hoe is het met iedereen? Is er al een facebook gestart voor en door de memkes? Ik moet ff van me afschrijven dus doe ff mijn verhaal hier. Vanmorgen ben ik opgestaan met een linkerzijde die verlamt is. Dus de dokter maar gebeld en kon een uur later terecht. Nu blijkt het een aangezichtsverlamming te zijn. Dit kan ontstaan door een ontsteking in het oor. Hier was niets te zien mijn oor was schoon zei de huisarts. Het kan ook komen door een ontstoken zenuw. Heb prednisolon mee gekregen en moet donderdag weer terug komen. Heb het advies gekregen om volledig in de rust te gaan en de symptomen in de gaten houden en veranderd dat of heb ik mijn twijfels dan moest ik niet wachten met bellen. Hij kon niet garanderen dat ik 100% zal gaan genezen. Het kan de komende dagen nog erger worden heeft hij gezegd. We zijn er nog vroeg bij werd me verteld door de huisarts. Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen het is allemaal ff afwachten geblazen. Zo ben ik mijn verhaal ff kwijt. Thnx voor het lezen. Liefs
Even een update van mij. Geen idee of iemand dit leest maar ik ben ff mijn verhaal weer kwijt. Vanmorgen weer bij de huisarts geweest en die zag dus ook al dat het niet beter is geworden eerder slechter. Dus in het bijzijn van mij heeft hij de neuroloog gebeld en die vertelde hetzelfde als wat de huisarts ook al zei. Dus kuur prednisolon afmaken en in de rust. En volgende week donderdag weer terug komen. Heb nu nog wel zalf meegekregen voor mijn oog want die blijft tijdens het slapen open staan dus daar moet dan wat zalf in en een ooglap er op zodat het oog niet uitdroogt. Voor de rest is het dus afwachten en hopen dat het gaat genezen. Bedankt voor het lezen maar weer. Liefs
Ooooh jilina dat is schrikken!!!! Hopelijk doet die prednisolon alsnog ze werk Sterkte!!! Ik ben niet zo actief meer hier vandaar de late reactie.....
Ja dat was zeker schrikken was ook nog helemaal alleen toen ik het ontdekte maar de schrik is nu aardig weg. Bang ben ik nu niet echt meer alleen bang dat het dus niet meer gaat genezen. Geeft niet dat je zo laat reageert ging er eigenlijk al niet van uit dat iemand het las. Maar ja ik ben mijn verhaal ff kwijt. Hoe is het met je en met Ninthe? Doet super als ik dat zo aan je onderschrijft zie.
Pffffff wat een nieuws. Lijkt me ontzettend schrikken!! Wel goed dat je zo wordt gecontroleerd.. hoop echt dat je geen blijvende 'schade' hieraan over houdt. Dikke knuffel van deze kant.
Miffy, om nog op jou vraag terug te komen. Hier wordt vooral Fries gesproken. Maar merk nu al dat door tv en contact met anderen de oudste dochter ook Nederlandse woorden/zinnen gebruikt.
Bedankt, ik vind het ook wel fijn die strenge controle. Afwachten is nu het enige wat ik doen kan en hopen op een goede genezing.