maar is het alleen je gezicht?? of ook arm/been met Ninthe gaat het super!! ze loopt mooi voor op der ontwikkeling, zit al zelf enz dus mooi vlot, erg leuk om te zien
Alleen linkerkant van mijn gezicht. Moest knijpen in zijn handen of er ook kracht verlies was maar dat was er niet en mijn armen om hoog doen of dat allemaal nog lukte en dat lukte prima.
Super man. Noa was ook zo lekker vlot. Lekker van genieten meid. Zoals ik dus net ook al zei tegen mem alleen mijn gezicht.
@miffy, vlotte dame zo te horen. Leuk hoor!! Van genieten hoor, voordat je het weet loopt ze door de kamer.. Hier gaat het... Is het vol te houden? Mwua.. we hebben onze dochters uit logeren. Het is zwaar, valt behoorlijk tegen. Doe eigenlijk niets meer..kost teveel energie. Ben dus echt mijn tijd aan het uitzitten.. Zolang het met de baby's goed gaat wachten ze liever af. Voorkeur gaat uit naar en spontane bevalling. Afwachten dus...
@Jilina.. hoe is het nu met je?? Nog verschijnselen? Al meer duidelijkheid over wat dit is? Of is geweest??
Ik heb nog steeds wel een doof gevoel maar het gaat al beter. Ik kan weer wat meer mijn oog dicht krijgen en de mond hoek gaat weer wat mee tijdens het lachen en praten. Dus hopen dat het zo door gaat dan komt het vast allemaal goed. Nog wel last van het oog beetje wazig en af en toe doet het oor ook nog zeer dus het is nog niet weg. Morgen weer naar huisarts en maar weer afwachten wat hij te vertellen heeft. Liefs
Hallo Memkes, Alles goed met iedereen? Nog wat vol te houden mem81? Ik was dit net aan het schrijven toen jij een berichtje stuurde. Hier weer even een update van mij: Vanmorgen moest ik weer naar de huisarts toe. Hij heeft me bekeken en het gaat al een stuk beter met de spiertrekkingen in mijn gezicht er zit weer beweging in zeg maar. Je kan weer zien aan mijn linkerkant dat ik lach Maar het dove gevoel is er dus nog steeds en de oorpijn ook. Nu heb ik er sinds twee dagen ook last van hoofdpijn dus hij wou me toch doorverwijzen naar de neuroloog. Hij vertelde me dat het beter was het zekere voor het onzekere te nemen. Vanmorgen eerst naar het lab geweest om te testen op de ziekte van Lyme dat wil hij ook uitsluiten zei hij. Daarna een brief gekregen voor de neuroloog, moest maar in Sneek zei hij want daar is de wachttijd korter. En idd ik kon vanmiddag al terecht. Kom dus net bij de neuroloog weg en die heeft testjes gedaan. Hier was niets schokkends naar voren gekomen. Het enige wat ze nog wou omdat ik dus nog last van het oor heb dat ik een doorverwijzing krijg naar de KNO arts. Dat gaf haar een beter gevoel. Dat die er ook nog even naar kijkt. Maar ze vertelde er wel bij dat dit dus tijd nodig heeft. Een zenuw hersteld heel langzaam en heeft zijn rust nodig. Over drie weken kan ik pas terecht bij de KNO arts dus tot die tijd kan ik niets anders doen dan weer afwachten. Ook heb ik nog last van het oog, dat is ook ontstaan tijdens de uitval en dat is ook even afwachten en mocht dat in de loop van deze weken ook niet vooruit gaan dan moest ik daar mee naar de oogarts. Dus heel veel duidelijkheid is er nog niet maar het gaat gelukkig wel met kleine beetjes vooruit en veel geduld zal ik nu moeten hebben. Liefs
@jilina, wat fijn dat er vooruit gang in zit!!! en dat er bij de nuroloog ook niks vreemds gevonden is hier.... gister met Ninthe bij CB geweest ze weegt nu 6535 en is 62cm lang tijdens de onderzoek ontdekte de arts een zwelling in haar lies en dacht aan een liesbreuk, we moesten dezelfde dag nog naar de HA, de HA vond het niet voelen als een liesbreuk maar kon het niet uitsluiten dus een afspraak in het ziekenhuis maken voor een echo vanochtend om 11 uur konden we terecht, hierop was te zien dat het geen liesbreuk is maar toch een (rest) ontsteking waarschijnlijk ontstaan doordat ze laatst een steenpuist in die omgeving had morgen om half 3 horen we meer over hoe en wat
Oh bah spannend allemaal hopen dat het mee valt en dat ze er niet veel last van heeft. Mooi dat je zo snel terecht kan. Sterkte! En laten even weten hoe het afloopt.
jilina, helaas heeft ze er wel veel last van en mama ook want ik ben die gebroken nachten niet gewend, maar gelukkig zijn ze op me stage erg makkelijk maar het is zo zielig!! heb echt te doen met het arme popje
Ja er is niets minder dan de kleine pijn te zien lijden. Mag je haar niet wat geven tegen de pijn? Misschien dat ze zo wat beter slaapt en dat jij dan ook wat meer rust kan krijgen. Gelukkig dat ze soepel zijn op je stage. Heel veel sterkte en hopen dat ze morgen van de pijn af is en dat ze door gaan pakken. *Knuf*
we zijn gister bij de HA geweest en die zei hetzelfde als die man van de echo er word (nog) niks aan gedaan als het goed is moet het lichaampje het zelf oplossen dus het is verder afwachten.....
we mogen 3x per dag paracetamol geven zowiezo het weekend nog en daarna even aankijken of de pijn minder word