@Miffy.. balen hoor.. nu al "plankenkoorts". Maar jullie weten nu dus wel het geslacht? Of wisten jullie dat ook al?? Spannend hoor.. je trouwdag komt zo wel erg dichtbij!! Wat is de locatie?? (kan ik er misschien nog ideetjes over opdoen.. haha.. ) @Marja. Lekker toch? Maar 1 kilo gegroeid.. Maar pas.. die laatste weken kunnen erg verraderlijk zijn. Bij de 2e ben ik ook maar 5 kilo gegroeid.. had toen inderdaad van mezelf "voldoende reserves".. En tja.. krijg die er nu maar weer af. :S We hebben hier wel een 'deal' gesloten. We gaan niet steeds weer massaal lekkers inslaan.. dus straks valt er niets meer te "snaaien" in huis. En ach.. 'de bouw' is ook altijd een goed argument voor mijn gewicht. (a)
Memkes.. van mij mag die voorjaar wel echt komen hoor.. ietsje meer zon. Ben toch steeds zo moe... En dat komt vast niet alleen door de gebroken nachten. Energieniveau is erg laag. Dus zonnetje.. kom maar!! Wilde vanmorgen anders even op de strûn voor zomerjasjes voor de meiden. Goede ideeën waar ik deze geschikt kan vinden?? Heb al wel een leuke bij C&A gezien. Zo'n "dubbele" jas. Ook geschikt voor de nog koudere dagen, en zomers kan je er eentje uit doen. Maar misschien weten jullie nog andere winkels waar ze leuke jassen verkopen? (voor een leuke prijs. ) Verder niet veel nieuws hier.. Vandaag vrije dag. Nu nog zien of deze productief wordt of niet!
@mem we wisten het geslacht eigenlijk al 75% zeker maar het was steeds twijfelachtig omdat de eerste keer ze de beentjes over elkaar had en de 2e keer er een voetje voorgezet had, gister was het geslacht eindelijk duidelijk te zien en is het 100% zeker een meisje De zeeman had erg leuke "spijkerjasjes" rose en wit misschien vind je die leuk??? @marja 1kilo maar, dat is wel netjes ik ben ongeveer 4a5kilo aangekomen nu
Zo Miffy, jij bent ook weinig aangekomen. Jammer genoeg blijk ik een blaasontsteking te hebben... Had aangegeven een pijnlijke buik te hebben. Voor de zekerheid urine laten testen. Nu een kuurtje. Verklaard wel mijn niet fitte gevoel! Manlief ligt ziek boven. Buikgriep ws... Vanavond laatste bijeenkomst pufclub. Kijken of hubbie meekan.... Verder alles goed met de memkes?
@marja ja klopt, ik had zelf ook meer verwacht ik wil ook mijn urine laten testen, kun je dat zo inleveren??
Nou.. geen jas gescoord vandaag. Wel een leuk jurkje bij de Wibra. Had ook hele leuke baby-kleding. In het rood!! Heb me in kunnen houden.. want heb genoeg voor de kleinste. Alleen een paar leggings erbij gehaald bij de zeeman. Makkelijk voor onder een jurk of onder een dunne broek. Heb inderdaad de spijkerjasjes gezien bij de zeeman. Erg scheetig. Maar ze leken me niet echt warm.. meer voor over een jurkje of tuniekje. Dus toch niet meegenomen.. We zoeken nog even verder! Sjut.. welkom hier!! Leuk dat je mee komt kletsen. Hoe oud zijn je kindjes??
@Miffy, bij mijn huisarts kun je je urine op een bepaalde tijd inleveren en dan na zo laat bellen voor de uitslag. Moet je even navragen.... Succes! Lekker slapen dames!
Hihi.. jaah.. die rode kleertjes zijn inderdaad errug leuk!! En zo heerlijk makkelijk om onderling te variëren!!! Vandaag nog snel langs de Wibra in Groningen gereden in de hoop dat ze hier het jurkje voor de oudste nog in de goede maat in de andere kleur hadden... maar helaas... Dat spul vliegt ook de deur uit.. en wat wil je ook.. voor 3,00!!! In het weekend of volgende week maar verder keer kijken voor kleren... en dan zal ik zelf ook aan moeten gelofen. Ben zelf ook toe aan een nieuwe zomerjas. Laat dit nu niet mijn hobby zijn. Vind ik zo confronterend. Probeer me zelf te motiveren om proberen wat kilo's kwijt te raken.. maar dat is wel lastig hoor. Dochter een koekje.. ik een koekje.. Tja.. dat werkt natuurlijk niet. Groetjes!!
Heerlijk.. weekend!!! Gisteren een lange 'studiedag' gehad... Maar nu maar aan het opruimen, wassen, etc.. Gaat de zon nog komen vandaag? Dan kan het buiten hangen. Jullie nog leuke dingen voor het weekend?
@mem wat voor studiedag had je???? ben je zelf nog aan het leren??? hier schijnt het zonnetje inmiddels ga straks lekkeralle ramen openzetten en lekker schoonmaken (laatste dag dat het kan voor het trouwen)
@miffy. Dit was een studiedag vanuit mijn werk. Hier zijn een aantal van in het jaar en die zijn 'verplicht'. Meestal zijn ze wel erg leuk.. het was alleen jammer dat we nu zo ver moesten reizen. De wekker ging om 5 uur gisterochtend!!!! Ennee.. ik ben ook nog aan het leren. Akte speciaal onderwijs ben ik mee bezig. Nog een paar thema's dan ben ik klaar. Moet dit jaar af.. gaat lukken!! (hoop ik..) Energie (en dus motivatie) is soms ver te zoeken.. maar we gaan ervoor!! Succes met de schoonmaak!! Heerlijk hé? Hier hangt de was ondertussen ook buiten in de zon. Alleen is het hier binnen nog altijd een chaos.. zou het vandaag gaan lukken en het allemaal opruimen?? Hmm.. moet ik niet teveel hier te vinden zijn. Alvast heel veel plezier woensdag.. ook zenuwachtig? Of valt dat mee. Vooral van proberen te genieten. Dit is echt jou (en jullie) dag!!
@mem wow, dat is wel erg vroeg!!! en akte speciaal onderwijs, dat is voor kinderen met een beperking of stoornis ofzo?? dat is wel gaaf namelijk en het schiet inmiddels al op met de schoonmaak lekker de frisse lucht ook door het huis, heerlijk!!! en woensdag..... heb er zin in, maar het is wel een beetje "dubbel" maaar dat kan ik hier niet zomaar uitleggen ben totaal niet zenuwachtig, heb er gewoon zin in, lijkt me erg leuk
Hoop toch niet iets vervelends.. En goed dat je er zin in hebt. Lekker van genieten. EN met een beetje geluk heb je er mooi voorjaarsweer bij!!! Waar en hoe gaan jullie trouwen?? We hebben het er hier ook wel eens over.. kunnen onze meiden bruidsmeisjes zijn. Maar ja.. haha.. dan wil ik eigenlijk eerst behoorlijk wat afvallen en dan is het nog weer de vraag: hoe, waar, met wie, ...
Hey allemaal! Hier een lekkere relaxdagje....we hoeven niks. Voor de rest weinig op de planning behalve dat ik maar eens snel aan mn zomerjas moet beginnen. Doe ik vanavond maar ff. Fijne dag allemaal!
we gaan trouwen in wolvega, in huize lindeoord in een mooie jurk en pak natuurlijk daarna hebben we het feest bij me schoonmoeders eten word verzorgd door een catering bedrijf, is een lopend buffet en daarna is het echte feest in een soort schuur met stallen die echt net klaar is
Hallo! Ik zie dat er wat mee leven in de 'club' is gekomen! Gezellig! Ik zal proberen ook een beetje mee te doen vanaf nu! Lukt niet altijd, maa zo druk is het hier nog niet dus dat moet wel bij te houden zijn toch! . Hier gaat alles z'n gangetje! Aaron heeft de laatste tijd nogal last van nachtmerries. Heel zielig. Hopelijk is het snel over! En Iris is gewoon Iris, een kleine dame met een sterke wil! Erg vermoeiend soms, maar meestal kan ik er wel om lachen! Verder vandaag wat huishouding-plannen. Saai, maar moet gebeuren!