November 2012 mama´s

Discussie in 'De mama's' gestart door NathalieD, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Hierbij alvast een nieuw topic geopend. Waar we verder kunnen kletsen wanneer iedereen bevallen is:)

2. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Volgens mij moest alleen CJB nog, maar die stond niet meer in de lijst? Is vooral op FB erg actief!

Wat gek dat we nu al in ons 5de deel zitten en we hier allemaal (weer) mama zijn :D

3. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Ff abo later meer

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ben ook weer van de partij...

En idd is CJB niet echt actief hier op zp.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    #5 Beckje, 28 nov 2012
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
    ook even weer abo :)
    mannetje heeft nog deze week vakantie. daarna sta ik er 'alleen' voor... eng idee ergens... maar wel fijn dat hij al die tijd heeft kunnen helpen :)
    kan ik daarna hier weer verder kletsen en is er ook meer tijd over. nu wil VL natuurlijk ook veel aandacht hihi

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Gezellig ! Kunnen we deze weer vol kletsen !

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    abo alvast!

8. onzewens

onzewens Bekend lid

9 jan 2012
    561
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ff abbo gedaan.

9. Petrea

Petrea Actief lid

7 jan 2012
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, hier zijn we dan! Allemaal (bijna allemaal) mama!!! :)

Hoe doe ik een abbo?? Zie dat vaak maar zegt me niks?

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    rechts boven in staat: Onderwerp tools. als je die aanklikt kan je een abonnement nemen, zodat je nooit meer naar een topic hoeft te zoeken. die kan je terug vinden als je links boven bij gebruikersinstellingen

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ik spring hier maar weer in!

12. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik ook weer :) .

Wij zijn nu lekker op visite bij me broer die 4 straten verder woont hihi.
    Heerlijk z'n zoet kindje ze ligt mooi te slapen in de kinderwagen.

Ik was aan t kijken naar tickets voor Derek , mn schoonmoeder wilt daar heel graag heen en hij komt hier in Hoorn :)
    Pff wel 69 euries .. Maarja

13. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Leuk een nieuw topic!!! Allemaal met baby's!! Ongelooflijk bijzonder!

Ik ben zo gelukkig, tis niet normaal! Vind het geweldig en het gaat goed.
    Ik merk dat ik hem nog moet leren kennen en hij ons. Maar ik heb ook gemerkt dat ik feilloos kan vertrouwen op mijn gevoel.

Borstvoeding komt goed op gang. Links hapt hij perfect aan maar rechts gaat op een of andere manier minder goed. Ben dan vaak aan het klooien en vanavond deed het voeden ook onwijze pijn. Morgen maar even aangeven bij de kraamhulp, waar ik onwijs blij mee ben!!

Met andere woorden, hier een en al prachtige wolken.

14. Jel

Jel Niet meer actief

Ik wist dat ook niet van die abbo. Ik zit hier al zo lang maar nog nooit uitgeprobeerd...

Leuk hoor, verder onder een nieuw kopje.

Ik heb vanmiddag dus een gesprek gehad met mijn leidinggevende en mijn contract word met 3 maanden verlengd. Daarna moeten ze me aannemen of ontslaan. Dus hoop dat ik daarna nog door mag. Het heeft niks te maken met mijn functioneren, maar met andere mensen die herplaatst moeten worden. Hoop dat ik gewoon lekker mag blijven en niet verder hoef te solliciteren.

Heerlijk he Juliaaa, die roze wolk. Hier ook. Wat kun je veel van iemand houden.

15. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @abbo krijg je ook als je een berichtje plaatst in een topic.

@jel in ieder gevak drie maaneen verder!!

@juliaa heb je een andere houding geprobeerd? Rugbyhouding ging bij mij veel beter!!

Hier denk ik t weten waarom Juul niet in bed slaapt, ze heeft volgens mij erg kast van maagzuur en kan daarom niet plat liggen...... morgen komt t cb langs (dinsdag waren ze ons vegeten) en zalvik t ff overleggen. Miss een lichte vorm van reflux, want pijn heeft ze niet echt. Wel heel veel en heel hard kreunen!

16. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Aah kun je hey matrasje niets iets schuin leggen door er een opgevouwen handdoek onder te leggen. Misschien helpt het wat?

17. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Yes, yes, yes!!!! Juul heeft vannacht voor t eerst niet bij mij geslapen!! We hebben de wandelwagenbak gepakt, svhuin op een kussrn gezet en ze heeft en van 1.00-5.30 uur zelf in geslapen!

Het heeft dus gelukkig echt te maken met het zuur en ze wil dus denk ik gwoon niet plat liggen. Ze blijft ook slikken en hikken en de melk komt er na elke voeding met kracht weer uit..... ff overleggen met t cb wat te doen, maar ze heeft gelukkig niet echt pijn.

18. Lissa80

Lissa80 Bekend lid

25 mrt 2012
    525
    0
    0
    Utrecht
    Hier een hele trotse mama. Ethan doet zo hard zijn best. Is 2 uur geleden van de couveuse naar een wieg verplaatst. Zo maar eens kijken wat zijn temp is en danvoeden. Bv gaat nog niet denderend. Maar hij hapt wel goed. Dus komt wel. Tis pas de eerste dag mama moet nog leren geduld te hebben...

Heeft iemand tips tegen een pijnlijk.stuitje van het persen?? En oja welk kraamverband werkt het beste?? Ik lek.volgens mij overal doorheen..

X Lissa

19. burningkarma

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier ook een pijnlijke stuit, ik denk dat ik m kneusd heb tijdens de bevalling. Ik ontlast m door op een ronde kussen te zitten en met mn stuit in een gat te hangen zeg maar.

Fijn dat ethan het goed doet!

@joyce: jeej juul!

20. Jel

Jel Niet meer actief

@ Joyce, wat sneu voor je meisje. Maar gelukkig heeft ze vannacht goed geslapen in die kinderwagenbak.

@ Lissa, fijn dat het goed gaat. Weet je al wanneer je met de kleine naar huis mag weer?
    Qua verband gebruikte ik eerst die lange uit het kraampakket. Toen die opwaren ging ik over op Always nachtverband, zo'n blauw pak. Dat zijn hele lange.
    En ik had de eerste dag na de bevalling ook veel last van mijn stuitje. Ik kreeg paracetamol daarvoor. Bij mij trok het dus ook heel snel weer weg. Maar misschien dat een kruikje ook wel helpt...

Deel Deze Pagina