Lange dag..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Adrienne1, 18 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Lieve meiden,

Moet geloof ik even me verhaal kwijt..
    Zit al vanaf half 12 in het ziekenhuis,, manlief wordt vandaag geopereerd aan z'n elleboog.. Hij is om 2 uur opgehaald .. Moet rekening houden met zo'n 4 uur dat hij weg is,, heb al boekjes gelezen, eigen huis en tuin terug gekeken, spelletjes gedaan op zowel iPad als telefoon,, facebook al tig keer gelezen.. Net maar even koffie gehaald en een broodje gegeten.. Toen ik naar beneden liep moest ik eerst langs kindjes ,, dat vond ik best even moeilijk,, vanmorgen ook al een moeder hier met een kindje van een paar weken ( als ik het zo begreep werkt ze hier) kindje janken , dat vind ik soms nog moeilijke momenten,, ik gun het andere echt wel,, ook als ik hier lees dat er iemand zwanger is (of dat nu heel snel gegaan is of langer heeft geduurd maakt me dan nog even niet zo heel veel uit) dan felicititeer ik ze wel maar soms denk ik,, oké nu mag ik weer!! En nu blijft het wel goed gaan.. Zeker nu ik hier een paar uur zit te "niksen" ga je nadenken,, moeten we en pauze inlassen,, moet ik aan de clomid beginnen,, (dat hadden we vorig jaar al mer de gynaecoloog besproken ,, recept zelfs meegehad maar toen was ik zwanger dus dat hoefde ik niet meer in te nemen).. Ik heb deze maand vanaf de dag dat ik ongesteld werd regelmatig heel erg veel pijn in me buik gehad,,zoveel dat ik mezelf zo klein mogelijk maak en op de bank lig.. Veel pijnstillers ingenomen,, bloeddruk weer laag,, al een paar keer getwijfeld om een afspraak bij de gynaecoloog te maken,, maar toen werd me vader afgevoerd naar het ziekenhuis voor z'n hart en ben ik steeds meegegaan voor onderzoeken.. (Nee ik neem hem niks kwalijk, maar ik dacht laat maar dat van mij zakt wel) nu de operatie van me man..

Ik weet het even niet,, heb het er wel met me man over gehad maar hij vind het ook moeilijk,, en zegt dat ik degene ben die moet zeggen of we gewoon zo doorgaan, met de clomid,, pauze,,

Pppffff dacht stuur even een paar zinnetjes naar jullie maar nu kwam heel me verhaal uit me vingers geloof ik,, sorry voor dit lange verhaal,, maar vind het allemaal best moeilijk,, Zal blij zijn als ik straks bij me man mag..
    Dan is dat achter de rug,,

Moest het gewoon even kwijt.. Even iets anders..

Liefs, x

2. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Meis wat naar al dat denken!

Ik wil je veel sterkte wensen en een dikke knuf!

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.261
    11.868
    113
    He wat een gepieker. Moeilijke keuzes. Sterkte daarmee.

4. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Alles goed gegaan met je man?

Knuffel voor de rest.. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen :(

5. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Van mij ook een knuffel hoor.

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.888
    18.682
    113
    Vrouw
    Wat naar zeg.
    Sterkte ermee!!
    Hoe is het nu?

7. Adrienne1

Adrienne1 Actief lid

17 jul 2014
    139
    0
    16
    Dank jullie wel voor jullie lieve reactie's..
    Met mijn man gaat gelukkig alles goed!

Met mij komt het wel goed .. denk ik.. blijf veel nadenken..
    weet echt even niet wat ik wil (nou ja dat weet ik wel maar inmiddels weet ik al dat ik niet zo snel zwanger ben..) en hoe ik het wil.. moet voor mezelf echt even goed nadenken.. Weet ook niet goed met wie ik het er verder nog eens over moet hebben.. Maar lig er wel van wakker..
    "t zal wel goed komen.. :)

liefs, x

Deel Deze Pagina