men oh men.... Zijn we dan zo verslaafd hahaha?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door romyatilla, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Punt 12:
    Je denkt dat er toch echt een tweede streepje staat! Dit moet even beoordeeld worden door de dames op zp. Maar hoe krijg je dat kreng nou op de foto? 41672 posities later leg ik me er maar bij neer dat er toch niks op te zien is :)

Leuk lijstje, schuldig aan bijna alle punten!
    Ik heb heel wat testen gebruikt de afgelopen 2,5 jaar. Twee weken geleden testte ik positief na een cryo tp. Ik kan je vertellen, dat is zo ongelooflijk gaaf om die tweede streep te zien verschijnen, ik ben niet gestopt na 1 test :)

2. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    BRILJANT!!! 😂😂😂

Heerlijk deze herkenning!
    Ik mag naar de afkickkliniek!

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Dan doe ik nummer 13!

"Vergelijken met andere testen"

Als je niet zeker weet of het streepje wel op de juiste plek staat, dan heb ik het niet over een roze streepje maar een grijs streepje, wat in de fantasie dan een beetje roze is :$ Dan haal je toch 1 van de oude testen uit de kast en leg je die erboven, om te kijken of de afstand tussen de streepjes overheen komen.

Tsjaa dan komen ze overheen en dan ben je opnieuw in de wolken, terwijl je weet dat je ver buiten de tijd zit..

4. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

En uiteindelijk nadat er een foto is verschenen die kwalitatief achteruit is gegaan (tnx ZP) kan je niet geloven dat niemand hem kan zien! :)

5. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    In 1 woord geweldig :D.
    Super leuk gedaan hahahahah

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

14.

Je hebt inmiddels zoveel testjes verzameld, dat je niet meer weet waar je ze kwijt moet. Je legt ze op de plank boven de wastafel, netjes op een rijtje. Ho eens even, zie ik daar...? Oh nee, das een schaduw. De rij groeit en groeit en holy crap! Er staat bezoek op de stoep en ze willen een rondleiding door je nieuwe huis. Met pijn in je hart zwieper je de testen in de kast. Je hart beschadigd omdat ze nu allemaal door elkaar liggen. Ze mogen dan allen wel geen streepje hebben, maar je had graag willen zien van welke dag welke test was en nu is alles verpest!

7. Logan

Logan Niet meer actief

Schuldig aan alles! Hoe vaak ik wel niet gegoogled heb op '9dpo negatief' '10dpo negatief' en zo verder tot '14 dpo negatief en bruinverlies'.
    Je zou verwachten dat het vanzelf over zou gaan na een tijdje maar nee ;)

8. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Schuldig aan geen ƩƩn. :D Ik test nooit.

9. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik ben te bang dat ze negatief zijn...

10. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam

Teken je toch gewoon een 2e streepje bij hahah

11. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Je ziet pas hoe erg het is, als je je geschiedenis wilt wissen en beseft dat je wel heel lang bezig bent met de geschiedenis van vandaag en alles heeft wel te maken met zwanger worden.

Hier 2 screenshots voordat ik het ging verwijderen

12. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Haha geweldig! Ik maak me aan alles schuldig hahaha. Vooral het uren lang sturen naar de test en tien keer aan me vriend vragen of hij het ook ziet, net zo lang tot hij het ook gaat zien hahahaha.. Ohh wat erg eigenlijk hahaha. Van alle testen die ik heb gekocht in deze tijd had ik zoveel leukere dingen kunnen kopen.. Heb minimaal al 32 testen gedaan..

13. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ja hoor, schuldig op alle punten!!

Briljante lijst 😝

14. Repeltje

Precies dit hahahaha :D

15. Repeltje

Hahahahahhaha dat is ook een optie maar of die dan geldig is whahahah :D ;)

16. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie

17. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Hoe erg is het als je aan alle 10 de punten voldoet 😂😂😂

18. DRLB

DRLB Bekend lid

11 dec 2015
    566
    23
    18
    Hier nog een verslaafde😂😂😂😂

19. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

Verslaafd!!

ik heb ook een aantal punten om te vermelden.

- teleurgesteld na zoveel negatieve testen.. Dan maar zelf een tweede streep tekenen.. Om te kijken hoe het eruit ziet met 2 strepen. (zie foto)

- iphone lampje aanzetten en zolang naar de test staren dat je bijna zwart ziet..

- Manlief meesleuren en smeken om naar de test te kijken... Een second opinion is altijd goed!

- bij Action max 2 ovulatie test dozen en 3 dozen zwangerschap testen per keer kopen want anders valt he op... (kassa medewerker zou zeker denken... ze is wanhopig)

- manlief action ovtesten en zwangerschapstesten laten halen want bijna alle kaasmedewerkers herkenen je😂😂😂

Bijgevoegde bestanden:

20. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik dacht deze maand ook bij mezelf... Ik ga gewoon geen ovu testen kopen, ik ga gewoon mijn gemiddelde cyclus aanhouden en op basis van die gegevens insemineren. 1 dag na inseminatie had ik hele draden cervix slijm en mijn bmm stond hoog. 2 a 3 dagen later stond hij heel laag en dat is hij gebleven. Nu staat hij nog steeds laag, maar ik heb wel weer doorzichtig slijm, wat maar een beetje rekbaar is, zo'n 4 cm. De hele tijd was het draderig wit tot vandaag.. Aanstaande donderdag is het 2 weken na inseminatie en aanstaande vrijdag is het 2 weken geleden dat het vruchtbaar slijm begon.... Ik hoop het echt en dat het nu een keertje blijft plakken.. :)

Deel Deze Pagina