hallo allemaal!!Ik heb een probleem! Mijn kereltje is over twee weken jarig en ik moet nog een mooi kado verzinnen.Weet echt niet wat ik hem moet geven dus misschien hebben jullie leuke ideeen.Hij is helemaal weg van motoren en voor de rest heeft ie geen hobby's.En parfum enzo heeft ie genoeg omdat ik in zon winkel werk Weten jullie nog iets leuks??? liefs
ja dat kan natuurlijk ook!!We zijn alleen met zijn verjaardag niet thuis omdat we dan een weekend weg zijn! liefs
Is er niet ergens zo'n circuit waar je mag racen? Dat lijkt me voor een motorfreak wel leuk. (al zou ik t zelf eng vinden) Of n daggie carten anders (ken genoeg mannen die dan helemaal uit hun dak gaan ) Of n ander speciaal avondje of daggie uit voor met jullie tweeën. Nu kan t nog
daar heb ik het al met hem over gehad maar hij wil niet alleen en ik heb geen motor zodat ik mee kan.is in zandvoort en is hier wel ver vandaan!maar het blijft een super leuk idee!!mmm zal ik hem gewoon opgeven?dan vind ie het vast wel leuk
Ik heb laatst een vriend van ons een digitale bandenspanningsmeter gegeven, niet echt een heel romantisch cadeau voor je lover natuurlijk maar die vriend van me was er heel blij mee!
Weet je wat ook leuk is om te geven: een karikatuur van hem op een motor en dan mooi ingelijst. www.pieterschmits.nl of www.stanleyheinze.com/framemap/frames.html Is een mooie blijvende herinnering en origineel. Te krijgen vanaf E30 dus ook leuk om bijvoorbeeld "erbij" te geven.... Idee?
Mijn man heeft een keer zo'n slipcursus op de motor gedaan, wel prijzig, maar wel een leuk cadeau. Nieuwe motorhandschoenen, abonnement op een motortijdschrift, muismat met foto van je man op de motor...nou, in elke prijsklasse wat wils! Succes ermee en ik moet zeggen dat ik het ook altijd het jaarlijkse drama vind, 'het cadeau'. Groetjes, Anakin.
dank jullie wel voor de reactie's!!!heb het met een vriend van hem erover gehad en die zei dat mijn kereltje graag nieuwe knipperlichten wilde hebben voor de motor en nieuwe handschoenen.dus ik geloof dat het dat maar word met een bon voor de sauna voor ons twee!!pfff zal blij zijn als het weer voorbij is!!! liefs
Mijn vriend is ook gek van motors, gelukkig is hier net buiten de stad een grote winkel met artikelen met 'zijn' motormerk,dus ik kan je vertellen dat ik daar goed geslaagd ben vorig jaar!
mijne is ook helemaal motorfreak, hij heeft dit weekend (beetje aangestoken door de tt) het bouwpakket van de vorige motor van valentino rossi gekocht (a 40,- weet niet of je man een knutselaar is, maar misschien is dat ook een idee, ze hebben ook harley's en zo, in elk geval suc6 met het zoeken en vinden van een kado!
Hailoo, Wij zijn ook motorfreaks, op t moment bouwt mijn man een streetfighter en voor mij wordt een Harley Sportster 1200 helemaal gechopt, door mijn man en vrienden van ons, waar wonen jullie ergens? Wij wonen aan de Duitse grens en als je echt mooie motorspulletjes wilt voor weinig heb ik wel een tip voor je..maar weet niet of ik dat hier kan zetten ivm reclame... Het is in Kleve duitsland, net over de grens...als je in de buurt woont stuur me maar een pbtje dan geef ik je de naam enzo even.. Scheelt je al snel bv 100euries op een paar laarzen! Succes ermee. PS. Sim, mijn zoontje heeft die motor van Valentino Rossi al in minibike, staat ook in mijn album..leuk he?
gaaf ...wij zijn een paar weken geleden op een trouwfeest geweest wat werd gehouden in een motorclub ...en weet je wat ik zo heerlijk vond ...als zijn vrienden kwamen gewoon allemaal lekker zoals ze zijn in leren jackies mouwloze shirts ...ik heb ervan genoten ...als cadeau kregen ze dus van de club een motor door de leden in elkaar gezet
thanx voor al jullie reacties!! sientje ik heb je ff een pb gestuurd want ik ben erg benieuwd of het in de buurt ligt(woon zelf 7 kilometer van de duitse grens)Wat super gaaf trouwens zon mini bike in rossi stijl!Wij hebben een gewone en daar is de lol al een beetje vanaf!! Maar mijn kereltje krijgt denk ik maar nieuwe lichtjes en handschoenen en een nieuw donker vizier! liefs