Hallo, we verwachten een zoontje en zij al er al uit wat de eerst naam wordt maar willen graag nog een 2e naam, dit hebben we bij onze dochter ook. De 2e naam van onze dochter is een samengevoegde naam uit 2 namen van mijn oma en die oma van mijn man en eigenlijk willen we dit nu weer maar komen er niet uit. de namen van mijn opa's zijn: D.irk en J.enny die van mijn man zijn opa,s: J.an en A.driaan Een paar weken geleden had ik ook al om hulp gevraagd en hadden toen kwam de naam Jayden en Dinand gekregen als ideeën . Zelf hadden we D.ylan in gedachten maar het is het toch niet helemaal. Help wie wil meedenken. De eerste naam begint met een L en onze achternaam met een G. __________________
Danny hadden wij ook al maar is de naam ook niet die we zoeken. Maar van alle 4 de namen hoeft niet maar het liefst van 1 van mijn opa en van 1 opa van mijn man samengevoegd.
Damián? Vooral omdat het lijkt op Adriaan en Jan en de d en i van Dirk voorkomt en de n van Jenny. Harstikke leuke naam!
Jurian bracht mij ook nog op Julian. Heeft dat er iets van weg? Damian vind ik ook mooi maar word veel geassocieerd met de film the omen. Met een slechte betekenis als zoiets van de zoon van de duivel???
Nee ik vind dat echt een andere naam. Dat is meer dee-mie-an. Ik bedoelde meer de uitspraak Daa-mi-jan. Ik vind persoonlijk de laatste mooier. Ik zeg doen!
Bedankt voor het meedenken maar twijfelen nu tussen: heb er een puntje tussen gezet want wil niet dat het te Googlen is. L.ucas D.ylan Of L.ucas J.ulian welke vinden jullie het mooist?
Jedidiah of Jedian. Op brabbels.com staan veel variaties op deze naam. Toen ik de namen van de opa's las moest ik meteen aan de eerste denken. Je moet er wel van houden, maar ik vind het wel mooi.