Wat vinden jullie kan dat, of is het uit den boze? Ik heb namelijk een hele leuke naam verzonnen maar die rijmt op de achternaam.. Ik wil m alleen nog niet verklappen dus ik kan niet zeggen wat het is.. Misschien hebben jullie voorbeelden van namen waar het wel bij kan!? En ohja de voornaam is 1 lettergreep en de achternaam 2
Zou ik zelf niet doen. Heb onlangs op internet een lijstje gezien met dingen waar je rekening mee moest houden bij een naam en ook een ding was, laat het niet rijmen. Ook met oog op stomme rijmpjes op school later. Maar zo te zien heb je nog lang genoeg om er over na te denken
Mmmm ik zou het zo niet kunnen verzinnen, ik heb dat nog nooit gehoord.. maar ik denk dat het gauw toch stripfiguurachtig gaat klinken..of niet?
Ik vind die van mij wel ok klinken, niet stripfiguur achtig, misschien meer artiestennaam-achtig hehe Ja we hebben nog ff de tijd om te bedenken wat we willen gelukkig!
Mijn achternaam eindigt op ....ein. Een voorbeeldje: Jasmijn ....ein. Zou ik niet doen! Maar waarschijnlijk verschilt het nog weer per naam!
Ja dacht ik al. Heb nog wat rijmende namen (met de achternaam van mijn vriend) door mijn hoofd laten gaan, maar ik vind het toch niet zo.
Stijn Romein? Joop Knoop? Loes Kroes? Jos de Vos? Twan Brinkman? (en dat vind ik dan weer wel goed klinken) Herhaal voor jezelf de naam met achternaam eens tien keer hardop, als het goed is hoor je dan vanzelf of het leuk klinkt. Succes
Ja die laatste is wel zon beetje als de mijne dus, misschien kan het wel... ach ik heb nog bijna 8 maanden om erover na te denken hihi
even off topic jannes:thankyou! ik vind photoshoppen zó leuk! de opties van kiki vind ik allemaal erg grappig..maar idd twan brinkman kan dan weer wel!
Sja, en dan wordt het een meisje die van de achternaam helemaal geen Brinkman heet We hebben zelf ook een semi-rijm: Leo Jan ......man