ik heb ff een vraagje. mijn dochtertje loopt bij de kinderarts vanwege zuuroprispingen, nu was ze nauwelijks aangekomen in 2 weken tijd en wordt ze verdacht op KMA. de KA vond dat we friso intensief/nutilon pepti t beste konden gebruiken maar voorheen gebruikte wij nutrilon omneo. omdat nikita de fles totaal niet lekker vond zijn we maar gaan mengen met de voeding. dat houdt in: 120 cc water met 4 scheppen poeder. 3 intensief en 1 schepje omneo. die eet/drinkt ze op. als de fles te koud is gieten we er nog 30 cc water bij met weer 1 schepje intensief erbij. nu is mijn vraag kan ik dit tijdelijk blijven doen tot madam de fles wel wilt met alleen intensief poeder? ? omdat t van 2 verschillende merken zijn. we willen met 1 week van de omneo af zijn en dan volledige intensief in de flessen te doen ( ik ben weer met friso begonnen omdat ik daar vroeger zelf goed p reageerde en er op 1 of andere manier een beter gevoel bij heb! ik hoor t graag groetjes susanne
Ja hoor, dat kan prima. Als zij er goed op reageert dan is het prima. Dat het twee verschillende merken zijn maakt niet uit, qua samestelling verschillen ze echt niet veel. Trouwens, onze baby's zijn op dezelfde dag geboren Succes!
ben daar blij om dat t niet erg is. was al bang dat er rare dingen konden gebeuren ofzo. haha bedankt voor je reactie, nu ben ik alweer wat geruster in mijn hoofd ermee groetjes susanne