Alleen zijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door valentijn1980, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Hoi iedereen,

Vanaf wanneer vinden jullie dat jullie man/vriend niet meer een nachtje weg kan gaan?
    Mijn vriend heeft vrijdag met een vriend afgesproken. Ik heb gevraagd of hij dan daar wil blijven slapen. Niet omdat ik niet wil dat hij bij mij slaapt, maar meer zodat ze lekker een drankje kunnen drinken.
    Vinden jullie dat onverantwoordelijk met het aantal weken dat ik zwanger ben?

Groetjes en bedankt voor de antwoorden

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nee hoor en als er wat gebeurd bel je hem en is ie zo weer thuis toch?

ik heb met mijn man afgesproken dat hij in ieder geval niet meer drinkt vanaf 4 weken voor de uitgerekende datum, hij gaat dan nog wel weg met vrienden maar blijft nuchter.

3. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Sommige mensen maken zich dan zo'n zorgen. Straks gebeurt er iets. Maar het is de bedoeling dat hij nog lekker blijft zitten.
    Ik vind het af en toe wel eens lekker om helemaal alleen te zijn. Dan hoef ik met niemand te praten. Dat is niet omdat ik niet wil dat mn vriend er is.
    Ik krijg alleen af en toe zo de zenuwen van het druk maken van andere mensen.

4. mymiracle

begrijp ik heel goed hoor, als jullie het beiden goed vinden gewoon lekker je vriend laten gaan en jij lekker een rustig nachtje en avond, heerlijk, voetjes op de bank, thee en chocola, tv kijken wat je wilt, lekker doen ;)

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Begrijp je...maar 31 weken is de kans nog erg klein dat de kleine komt. (tenzij je een voorgeschiedenis heb of gewoon grote kans heb op vroeggeboorte)

Mijn man kwam toen ik 37 w en 1 dag zwanger was stomdronken thuis van een festival. (gebeurt 1x in de 2 a 3 jaar...was nu weer zover :rolleyes: )
    Ik heb hem met me bikke buik moeten douche en afdrogen...beste klus als je man 2 meter is....en in bed laten belanden. (nog wel geroepen "wat als ik nu weeen had?" en hij "dan was je tevroeg" "nietus ben 37 weken, mag thuis bevallen!" ) Op dat moment was ik niet boos,,voelde me prima....er was gewoon geen reden tot boos zijn.

Volgende morgen tijdens zijn kater en mkisslijkheid ff een hartig wordt je gesproken. Hij is daarna ondanks feestjes en kermissen nuchter gebleven ;) Hij was zelf er ook van geschrokken.

Logeeeren wat hij ook wel eens doet en logees bij ons zijn daarna afgewezen ;)

6. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Bij ons is het nog wat gecompliceerder dan 1 nachtje af en toe weg.....Mijn man is voor zijn werk soms 2 of 3 weken weg...dus hij kan toch moeilijk heel lang vakantie nemen.(vanaf bijv.32 weken)..ze houden hem wel in de buurt rond de uitgerekende datum, en dan maar hopen dat ie thuis is of snel thuis kan komen. :) ...bij de 1ste was hij net die ochtend thuis gekomen van 2 weken weg...was net 37 weken...dus we handen echt geluk! Hopelijk is hij er deze keer ook gewoon! :D

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

De verwachting is nog niet dat hij komt toch? Dan kan het prima lijkt me. Als jij je er gewoon niet lekker bij voelt is het een ander verhaal. Dan begrijpt hij vast wel dat je liever wil dat hij zou blijven. Maar Je gaf zelf al aan dat hij aar dan wel zou kunnen blijven slapen. Dan is het prima toch?

8. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dit vind ik een supergoeie oplossing idd!

9. mymiracle

dan kan ie in ieder geval rijden als het begint....tenzij de paniek toeslaat, ik zie hem er voor aan dat ik rustiger ben dan hij en zelf moet rijden :evil:

10. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Nee joh... lekker toch... diagonaal in bed :D

11. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Geen gesnurk naast me...heerlijk!

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Mijn man is afgelopen weekend nog 3 nachten naar een beurs in Duitsland geweest. Ik was toen 35 weken. Er waren/zijn geen tekenen van een vroeggeboorte dus wat mij betreft hoeft ie niet aan mij gekluisterd te zijn.

Heb afgesproken dat ie iig niet meer drinkt vanaf dat ik 37 weken ben. Maar nu drinkt ie eigenlijk ook nog amper.

13. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Mooie afspraken allemaal. Als ik zou willen blijft hij zo thuis hoor. Hij vindt het heerlijk om af en toe even lekker weg te gaan naar een vriend.
    Dan heb ik liever dat hij daar slaapt en een drankje kan drinken.
    Anders kan ik toch niet slapen voordat hij thuis is.

14. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja ik ook! zondag reden we in de auto (ja duh) en toen trok ie even hard op ( t manneke heeft een snelle bmw dus moet af en toe even zich uitleven, 35 jaar maar ok! ;) ) zeg ik zo: ja zo hard moet je dalijk ook rijden als ik ana het bevallen ben hoor... misschien krijg ik wel persweeen in de auto. nou echt je had dat hoofd moeten zien! ongeveer zag het er zo uit :confused: en vraagt ie ook nog bloedserieus: echt?

hahaha

15. mymiracle

hahahaha, ik zie het al helemaal voor me :)

die van mij is toevallig ook 35 en denkt ook nog regelmatig dat de snelweg een racebaan is, dat gaat er nooit uit vrees ik, alle bekeuringen die we krijgen zijn ook altijd van hem, zonde van het geld :rolleyes:

16. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Mijn vriend is afgelopen zaterdagnacht bij zijn broer blijven pitten omdat ie iets teveel gedronken had.
    Hij had wel netjes smsjes gestuurd, ik zag het dus al aankomen :)

Ik was ook niet boos, maar heb hem wel de volgende morgen laten weten dat dit nu nog wel kan, maar over een paar weken niet meer.
    Hij was het daar ook wel mee eens. :)

ach,gelukkig kon ik er best om lachen ondanks dat ik erg slecht geslapen had die nacht.

Deel Deze Pagina