hoi meiden, in een ander topic had ik het al eens aangegeven. Ik ben zwanger - maar ik twijfel over de duur. Over 2 weken heb ik een afspraak bij de vlos al hoor, dan ben ik minimaal 6 weken zwanger en max 10 weken (maar 8 zou ook nog kunnen!) . Maar nu is mijn vraag: Ik heb op mijn nod getest, met een trekpleister test, 2 voor 5 - met zo'n pipetje. De streep was overduidelijk. Ik kan me herinneren bij m'n 1e dat ik toen een licht en vager streepje had. Maar ik vraag me dus af, of dat iets zegt? 1 dag na m'n nod heb ik nog eens getest, (midden in de nacht ) en toen zag ik dat hij met 45 seconden de 2e streep aangaf. Hoewel je het pas na 5 minuten mag aflezen. Misschien zegt het wel helemaal niets hoor maar misschien is er iemand die het weet?
de duidelijkheid van de streep heeft niets te maken met hoelang je zwanger bent, hoe verder je bent hoe meer hcg je hebt hoe duidelijker het streepje dat wel..... maaaar elke zwangerschap is anders.. bij de 1 maak je veel hcg aan en bij de ander weinig...
had bij eerste zwangerschap op NOD een knalstreep.. nu bij 4de zwangerschap de knalstreep pas met bijna 6 weken.. het zegt idd niet zoveel over hoelang je zwanger bent
Ik had de dag van mijn nod geen streep en dag later al best duidelijke strepen volgens de meningen op dit forum (ander topic). Dus volgens mij kan het van de een op de andere dag donker zijn!