Hoi Allemaal, Mijn vriendin heeft gisterenavond een test gedaan van predictor, zo'n vroege. Omdat ik voor mijn zwangerschap bijna alle testen al wel eens geprobeerd had vroeg ze mij om advies maar juist die heb ik nooit gedaan. Binnen de afleestijd kwam er een heel licht streepje te staan. Echt héél licht maar in het licht wel te zien. Wat denken jullie? Ik denk dat ie gewoon negatief is aangezien het vaker voorkomt dat predictor vals positief aangeeft. Ik heb natuurlijk al gezegd dat ze over een dag of twee nogmaals moet testen maar ben toch nieuwsgierig naar jullie ervaringen...
Ik denk ook negatief Hoor zo veel rare verhalen over deze test zelfs dat ie positief geeft met urine van een man en zelfs met kraanwater.. Ik zou haar aanrader om te testen met een ander merk!
Ik heb er een ervaringen mee, maar weet wel van mijn omgeving dat die vaak vals positief test, dus raad haar ook net als jou opnieuw te testen en dan met die van kruidvat 2 v 5,-
Absoluut geen betrouwbare test, ik heb hiermee (2x) valspositief getest. Vorige week een vriendin van mij ook. Ik zou haar ook aanraden een test van de Kruidvat ( 2 voor 5 euro) te halen.
straks denken de forummeiden van ons clubje nog dat ik het ben, ihihhihi.. Maar ik zou zeggen tegen je vriendin..ff nieuwe test van een ander merk...
Thanx voor jullie reacties! Het bevestigd mijn vermoeden. Ik zal het doorgeven... Maar het gaat toch ook over jou Renate??!! Een mooi broertje of zusje voor Caleb, hihi. Geintje!!! Dat zou pas echt een wonder zijn he...
JAAAAA ik ben het ook ... zal het maar eerlijk zeggen, zo door sterilisatie en 5 menstruaties heen....
Heey! Ik was jouw naam vergeten en nu ik het zie weet ik het weer. Jij hebt voor mij gependelt wanneer ik zou bevallen... Je had gelijk!!! Op 3 nov is mijn zoontje Roan geboren... Ik zie dat ze zwanger bent! Gefeliciteerd...
Hahaha echt waar joh !!! Wat gaaf!! Tja, forgive me dat ik helaas niet alle pendels onthoud hahaha Ja ik ben 19 weken zwanger! En alles gaat goed!
Kan me heel goed voorstellen dat je niet alles kan onthouden. Zeker niet nu je zwanger bent, hihi. Geniet er maar lekker van...
Gelukkig voor je vriendin! Want het was niet gepland geweest he... Nou die kan opgelucht ademhalen...