Ik associeer het met het verhaal van Jonah (of Jonas) en de walvis, maar ik vind het een leuke naam. Ik zou het op z'n Nederlands uitspreken.
Ik zou het ook nederlands uitspreken. Ik heb er wel een bijbelse associatie bij, maar ik weet natuurlijk niet of dat de bedoeling is. Wel een leuke naam!
Jonah = Djonah Jona = Jona Zo zou ik het uitspreken, omdat het een bijbelse naam is en je het in de Nederlandse Bijbel schrijft als Jona en in de Engelse als Jonah.
Hele leuke naam! Stond ook op mijn lijstje (maar niet gebruikt, we hebben een dochter!). Ik moest, na wat meer over de naam nagedacht te hebben, wel aan een appel denken.... Jona Gold. Maar goed, als dat alles is! Ik zou het gewoon doen!
Ennnnn wéér bedankt voor de reacties Nadja, jona gold.. natuurlijk! Dat ik daar nog nooit aan gedacht heb Ach als dat het ergste is
Mijn zoontje heet Jonas en dat wordt regelmatig op zn engels uitgesproken. Blijkbaar krijgen mensen het voorelkaa om alles op zn engels uit te spreken Ik vind Jonah ook een hele leuke naam!
Ik zou Jonah op z'n engels uitspreken, dus als Djoonaa. Ik moet altijd denken aan het jongetje uit Sleepless in Seattle bij die naam.