Hallo, Voor wie er een beetje verstand van heeft.. 1GB mobiel internet, is dat een beetje veel? Of zit je er al snel overheen? Mijn vriend wil zijn abbo verlengen met een smartphone erbij, de nieuwe HTC. Maar wil liever geen aparte internetbundel erbij nemen.. Ik heb al een abbo met internetbundel bij mn smartphone, maar zit bij hi en heb mijn hele contract maar 2,50 per maand kosten eraan! Groetjes!
het ligt er ook een beetje aan wat je er mee wilt gaan doen streaming radio via internet of elke dag youtubefilmpjes kijken heeft een groot dataverbruik. Voor een normaal gebruik (internetten, mail kijken etc etc) is 1 GB genoeg.
Het zal voornamelijk zijn. email checken en versturen internetten Hyves En soms wat dingetjes downloaden Hij vind het ook wel leuk om op youtube te kijken, maar dat zal hoog uit eens in de paar dagen zijn.
dingetje downloaden wordt al moeilijk.. zou gewoon een abbo nemen met onbeperkt internet die nieuwe smartphones gaan uit van onbeperkt internet omdat de meeste aplicaties zoals hyves bijvoorbeeld om de zoveel minuten controleren of er updates zijn.. als je erover heen gaat worden er gigantische kosten berekend door de provider waardoor je uiteindelijk alleen maar duurder uitkomt. en dat voor die paar euro's