Laatst liet iemand mij een foto zien van een jurkje. En vroeg of ik dat jurkje zou kopen ja of nee en waarom dan juist wel of juist niet. Ik vond het echt geen mooie jurk en heb dat ook eerlijk gezegd met de reden dat ik de jurk dus niet mooi vond. Ik kreeg als tegen antwoord zou je hem ook niet kopen als hij maar 10 euro was?? ( jurk was 120 euro ) Dus ook daarop gezegd nee want ik vind hem niet mooi en zou zoiets dus ook niet aannemen als ik hem gratis zou krijgen. Nu is de geen dus een beetje op zijn teentjes getrapt omdat ik mijn mening gaf ( waar overigens om gevraagd werd maar oké ) Ik vind het een beetje vreemd dat ze nu op dr tenen getrapt is. Zouden jullie in zo'n situatie eerlijk zeggen wat je vind? Ik ben namelijk nogal een flap uit en zeg al snel wat ik denk of vind. Maar in deze situatie is dat toch niet vreemd? Of wel?
ik zou ook gewoon zeggen dat ik het niet mooi vind en zelf als ik hem gratis kreeg ik hem nog niet mooi zou vinden of zou aandoen
ze vraagt toch zelf om je mening. Dus jij bent eerlijk. Ik zou dan liever een eerlijk antwoord hebben.
Jahoor.. Eerst niet maar sins kort zeg ik wat ik vind als iemand dat vraagt. Jammer als hij of zei het niet aan staat moet je niet om mijn mening vragen..
hahaha ik herken het gelijk. ik ben dus ook zo eerlijk als ik iets niet mooi vind zeg ik het. ja en als het dan verkeerd vals ja jammer dan hadden ze het niet aan mij moeten vragen hoor
Heerlijk toch als mensen eerlijk zijn (zolang het opbouwend is, dan)? Ik heb vriendinnen die me ronduit vertellen dat ze mijn kledingsmaak niet mooi vinden... prima, ik die van hen ook niet, dus dat klopt ook wel En daarna eten we lekker broodje, niks aan de hand. Niks van aantrekken hoor, mensen die alleen maar je mening vragen om bevestigd te worden zijn strontvervelend
Als iemand mij zo specifiek om mijn mening vraagt, zeg ik ook eerlijk wat ik vind. Hoewel ik de laatste jaren wel probeer om mijn mening wat subtieler te brengen en meer te zeggen dat 'iets nit mijn smaak is' ipv 'oh nee dat vind ik echt verschrikkelijk'.
ja soms hou ik me wel in moet ik wel want anders kwets ik mensen. Ben nogal eerlijk...en dat waardeert idd niet iedereen. En ik ben niet grof hoor...maar ja vrouwen he.. die zijn al snel op de teentjes getrapt hahaha.. Maar kom op zeg als iemand je het ook nog vraagt......gaat eigenlijk nergens over dit hahahaha
Ik ben altijd eerlijk dus hier ook in, als het niet MIJN smaak is maar wel bij iemand past kan ik dat ook zeggen trouwens, ik kijk niet alleen naar mezelf in die jurk zeg maar..
als ze dr niet tegen kan dan moet ze het ook niet vragen .. Smaken verschillen nu eenmaal, ja toch ? Net zoals die armband in dat andere topic, tja de ene zou er nog geen 20 euro voor uitgeven en de andere zou het nog niet eens gratis willen .. En ja ik ben ook eerlik en mensen om mij heen weten dat, ze krijgen van mij gewoon mijn eerlijke mening, en tja die is soms hard maar goed als je daar niet tegen kunt dan moet je het niet vragen.
TS, misschien een anonieme pol erbij maken...Ik geloof er namelijk geen reet van dat niemand hier gewoon ja en amen zou zeggen... Dat iedereen zo "hard" kan zijn tegen een ander. Zoiets ligt in je karakter bepaald en niet iedereen heeft hetzelfde karakter.
Ik denk dat iedereen hier op het forum weet hoe genadeloos ik mijn mening kan geven, heb ik geen anonieme poll voor nodig hahaha maar van meerdere mensen zal het vast nodig zijn
In deze specifieke situatie, zou ik mijn mening geven, als er om gevraagd wordt. Maar het gebeurt vaak dat ik mijn mening geef, terwijl er niet om gevraagd wordt. Bijvoorbeeld: Alessandro, nice try, maar je hebt in je poll net overal word/wordt omgewisseld!