Ik heb nu de foundation van Hema maar als ik s`morgens op de fiets zit heb ik alleen maar last van tranende ogen:x om gek van te worden! Wie heeft dit ook altijd van foundation? Ik kan gewoon niet "mijn" merk vinden die goed is voor mijn droge huid en waarvan ik geen last krijg van mijn ogen.
Heb je het al eens zonder foundation geprobeerd? Ik gebruikte ook altijd foundation, maar mijn huid ziet er veel mooier uit nu ik daarmee gestopt ben. Bleek dat het gros van mijn vlekjes en rode plekjes juist door de foundation veroorzaakt werden!
oh nee zonder ga ik niet de deur uit hahahahaha.......heb echt geen mooie huid zonder...en dan heb ik het over witte vlekken (eczeem) rode vlekken...donkerblauwe wallen onder mijn ogen...dus is echt een must...
Chanel Vitalumiere is erg fijn voor de droge huid. Ook Dior Diorskin Nude is een aanrader. Zijn allebei wel prijzig, maar zie het als een goede investering
Ik vindt de foundations van Clinique altijd erg fijn! Zit geen parfum in,ik krijg van sommige make up ook snel traanogen hoor,en vooral jeuk op mijn gezicht,bij deze dus niet!
Ik vind die van Chanel altijd super, maar helaas wel erg duur. Ik heb ook een potje mousse van Maybeline, en voor dat geld vind ik hem heel goed. Smeert lekker, en ik heb geen last van traanogen daarmee. (maar stiekem ben ik toch echt fan van Chanel..)
Alle produkten van Chanel zijn gewoon lekker,heb er een klein proefmonstertje oogcreme van en moet zeggen dat ik veel frisser uit mijn ogen kijk...maar damn,wat zijn deze produkten duur he,jammer....
Minder dicht onder je ogen aanbrengen iig niet op het bewegende deel van je oog en goed afpoederen! Anders kun je beter een concealer pakken en afpoederen. De "goedkopere" merken bevatten gewoon heel veel minerale olie en dat loopt sneller in je oog. Je schrijft dat je blauw onder je oog bent als je een oranje getinte concealer gebruikt dekt en heft het veel beter op zodat je niet zo dik hoeft te smeren....ikzelf ben fan van jane iredale minerale make up maar dit is moeilijk verkrijgbaar. Is echt super mooi en goed voor je huid. Je (oog)creme ook niet te hoog smeren anders loopt dat ook in je oog