mijn ervaring is, hoe groter je woont hoe meer rommel. We hadden hiervoor een rijtjes huis en een schuurtje, nu hebben we een grote hoekwoning met garage en schuurtje en staat ook vol!
Ik denk dat het qua ruimte goed te doen is, vooral als jullie de kleine slaapkamer nemen en de kids de grote. Daar slapen jullie alleen en de kids kunnen er later evt spelen.
Ik zou zeker niet te klein kopen... Wij hebben 2 jaar geleden een appartement gekocht met 2 slaapkamers. Nu is de 2e onderweg en wordt het echt te klein, het is rond de 80 m2. Omdat we er kort wonen moeten we het met verlies verkopen. Helaas is de markt nu zo, dat als we er nog 5 jaar zouden blijven wonen, dat we er dan nog verlies op zouden maken. Weet natuurlijk niet hoe dat in Belgie is... Ik zou echt een huis kopen waar je het een tijd uit gaan houden. Wij gaan het verkopen en dan huren, om schulden af te betalen, alleen maar ontstaan door de huizenmarkt. Balen dus...
denk dat dat aan je locatie ligt. wij hebben echt een toplocatie en de appartementen in ons gebouw worden in mum van tijd verkocht voor heel goede prijzen.