Geen idee waarom, maar bij Misha denk ik aan een meisje. Dus die niet. Ik denk dat ik Micha zou schrijven
Ja dat kan natuurlijk.ook, miga...maar denk niet dat mensen moeite zouden hebben als de uitspraak misja zou zijn, of wel? Ik ken niemand die Miga heet ook.
Denk niet dat mensen moeite zouden hebben, denk wel dat hij áltijd de uitspraak zal moeten corrigeren. Dus als je dat geen probleem vind moet je vooral voor Micha gaan . Ik ken overigens wel iemand die dus Micha, uitspraak miga, heet.
Ik ben niet zo van de unisex namen dus valt voor mij af. Wel een mooie naam evengoed. Micha valt voor mij direct af doordat ik mie-gha zou zeggen door de 'ch' schrijfwijze. Ken ook een Michaël wat je uitspreekt als mie-gha-el, vandaar. Mischa valt voor mij af omdat ik dat een hele rare schrijfwijze vind. Misha dus, al moet ik zeggen dat ik die schrijfwijze niet echt mooi vind (maar wel t duidelijkst). Mischa en Misha zie ik als eerst het woord 'mis' staan wat ik niet zo mooi vind. Gefeliciteerd trouwens met je prille zwangerschap!
Dank je wel!! Spannend weer de eerste weken...dus de namenzoektocht is leuke afleiding haha! Ik vind jongensnamen heel moeilijk. we hadden vorige keer Tycho bovenaan, maar onze dochter heeft ook een naam met T, wil ik niet nog een keer. Lastig!
Misha vind ik echt een meisjesnaam. Micha een jongensnaam, dus zou die kiezen. Maar wel met als uitspraak Miga. Anders gewoon niet doen. Michel vind ik ook erg leuk. uitspraak Miesjel
Micha zou ik dus als Misja uitspreken, juist ook omdat je Michel als Misjel uitspreekt. Net als Michella, of Richella of Rochella of Chanel of chocola, chantal etcetc.... Dus Micha als Miga vind ik wel onzin.