Hoi dames! Een tijdje terug al eens een topic geopend. Inmiddels weten we dat ons 2e kindje een meisje wordt! Wie helpt ons op weg met de naam? We zijn er nog echt niet uit! Hieronder een aantal namen die ons wel aanspreken, maar nog niet 't gevoel geven van, dit is 'm! Stella Ilsa Nila Nieke Nika Tirza Gwen Ninthe Toevallig genoeg eindigen ze bijna allemaal op een A. Onze andere dochter heet niraM (Even omdraaien!). Alvast bedankt voor het meedenken!
Nova Mila Loran Ziva Loiza Isa Kieke Madée Fiep Een paar namen die in mij opkwamen, misschien vinden jullie het wat!
Ooh in combi met jouw dochters naam: Thirza Nila, allebei prachtig. Of; Lina Emmy Phaedra Nisha Elvi Lilou
Bedankt! Aster, mooi! Komt op het lijstje. Eden ook mooi, maar worst misschien snel verward met Aiden, als jongensnaam. Ik had m op t lijstje, toen er weer af, er weer op... haha
Dankje! Nova, Mila en Loiza vind ik mooi! Maar vallen eigenlijk ook weer af. Nova is voor ons toch teveel een modenaam. Mila lijkt veel op de naam van dochter, ook dezelfde beginletter. Loiza: mooi! Maar past t wel bij de naam van dochter? Twijfel!
Van jouw rijtje is Merle mooi! Maar 2x een M als beginletter is wellicht niet heel handig... Romee ook wel onze smaak! Maar is al vergeven, helaas. Bedankt!
Bedankt, maar niet helemaal onze smaak, alhoewel Indra best leuk is... hmmm... even over nadenken nog!
Daniek, Benthe, Mirthe, mooi! Maar al vergeven, jammer genoeg. Zoiets zoeken we denk ik wel! Bedankt!