Ik vind het een mooie naam Ik ben niet zo van de overbodige letters dus ik zou het gewoon als Fara schrijven..
Farah, leuk hoor! Denk maar aan de Iraanse koningin Farah Diba. Is zo uitgesproken een oosterse naam. Op zijn ENgels zou ik het schrijven als Farrah, maar dat vind ik minder mooi.
Best een mooie naam! Ik zou dan gewoon voor Farah kiezen qua schrijfwijze.. helemaal als je dit zelf mooier vindt en het kindje ook nog 25% indisch is.
Hmm vind t nog steeds lastig.. Fara en Farah wordt allebei gewoon uitgesproken als faaraa dan toch? Niet ferra? Dat vind ik niet mooi namelijk.. Kindje wordt inderdaad kwart Indisch, maar ons zoontje is ook gewoon wit met donkerblond haar dus een tintje is niet zeker
Ja ik zou het uitspreken als Fara, maar heb bij die schrijfwijze meer het VARA idee Farah zou ik uitspreken met de klemtoon op de eerste lettergreep.
Farrah - meaning of Farrah name Op z'n Engels; prachtig. Op z'n Nederlands uitgesproken wat minder. Vera vind ik dan leuker....of Veda
Ik associeer Farah wel met buitenlands. Misschien omdat ik iemand ken die zo heet en buitenlands is. Wel een mooie naam overigens.
Leuke naam. Ik zou het als 'Farah' schrijven. Vana vind ik ook een leuke naam, wat in dezelfde richting