Mening gevraagd; oud en nieuw met kids

Discussie in 'De lounge' gestart door In AFwachting, 20 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flubje

Flubje Niet meer actief

En maakt het misschien nog uit qua ruimte of locatie?
    Wij gaan weer bij dezelfde vrienden als vorig jaar o&n vieren. Vorig jaar een groot drama met slapen. Dit jaar zien we wel. Een nachtje slecht slapen is te overzien wat mij betreft

2. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Dit, aangevuld met wat Tamale ook al zei dat het uitlogeren met 1 kind net iets makkelijker is dan met 2.
    Voor mij zou het om en om dus absoluut geen issue zijn, we kunnen elkaar een beetje helpen.
    En misschien wordt de ene keer iets meer van de een gevraagd, er komt een tijd dat het andersom is.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Sluit me aan bij Mmarianne, hier word ook niets op de weegschaal gezet dus om en om doen we ook niet aan.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal om het nu bij jullie te vieren, zeker na wat er vorig jaar is gebeurt met jullie kindje.

En tuurlijk zou uit logeren met 1 makkelijker kunnen zijn dan 2 maar dit hoeft echt niet, en wie zegt er dat jullie er ooit ook niet 2 hebben, of 3 of 10...

vind het ook wel een beetje lullige reactie en ik zou er ook zeker niet mee eens zijn. Ik zou ze een prettige jaarwisseling wensen en het lekker thuis met het gezin vieren.

5. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij moet doen wat voor jou goed voelt.
    Dit jaar is de eerste o&n van mijn zoontje hij is dan zeven maanden en heb al veel uitnodigingen afgeslagen ik wil thuis blijven 1 omdat ik geen zin heb en 2 omdat hij het nog wel eens eng kan vinden.

Maar in jou geval zou ik gewoon doen wat JIJ wilt en daarin met je partner goed overleggen.. hij moet jou ook snappen en jou principe kwestie ook.
    Aan de andere kant je kindje was toen 2 maanden en nu 14 maanden dat is toch wel een verschil.

Maar doen wat je hart zegt.
    en ook ik had na zo'n reactie gezegd.
    'weet je wat? alvast gelukkig nieuwjaar en geniet van je avond'

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.013
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

7. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    #47 MyMiracle, 20 dec 2013
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
    Ik vindt de kinderen het belangrijkste!
    Als je vrienden, die nog prima vrienden zijn(snap niet waarom niet volgens sommige hier...), problemen met hun kinderen verwachten. Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat zij thuis willen blijven.
    Het zelfde geldt voor jou met je dochter.

Snap niet zo goed waarom daar een probleem van gemaakt wordt, ik bedoel ontevreden kinderen maakt het er echt niet gezelliger op hoor;)

Afspraken kunnen altijd verandert worden waar nodig. Als goede vrienden heb je daar toch juist begrip voor;)

Edit:
    Er waren niet eens afspraken over afwisselen van locatie! Ts heeft een voorstel gedaan om het nu bij haar te vieren mede door het "slaapdrama" van vorig jaar.

Ts dat hun kinderen vorig jaar goed in hun eigen huis en eigen bed hebben geslapen, zegt natuurlijk niks over hoe het zal gaan bij jullie thuis. Zowel in negatieve als in positieve zin niet. Zij als ouders kunnen natuurlijk het beste inschatten hoe hun kinderen gaar reageren.

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik was lekker thuisgebleven! kindjes in hun eigen bedje en geen geZeik verder

9. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Helemaal mee eens..

Deel Deze Pagina