Hoi meiden, We komen er maar niet uit! Over twee weken ben ik uitgerekend en we twijfelen nu al weken tussen twee namen voor onze kleine meid. Ik zie het al gebeuren dat we nog geen keuze hebben gemaakt als bevalling zich aandient. Onze zoon heet Kaj en voor zijn zusje twijfelen we over Elin of Linde. Wij vinden beide namen leuk bij Kaj staan maar de knoop door hakken lukt maar niet. Wat vinden jullie leuker? Alvast bedankt!
Ik vind Elin ook erg leuk! Zou daarvoor kiezen. Linde vind ik ook mooi maar een vriendin haar dochter heet zo en ze heeft vaak dat mensen LindA denken te horen, zij vind dit irritant. Succes en spannend...al zo dichtbij de uitgerekende data
Wachten tot de kleine meid geboren is en dan kijken welke naam het beste bij haar past! Of kijken welke naam het mooiste klinkt icm de achternaam. Ik vind Elin trouwens mooier
Ik zou voor Linde gaan! Elin word volgens mij nu echt een popi naam, dus een klas vol Elin's ipv Sanne's En ik vind Linde ook gewoon veel mooier
Linde vind ik echt super! Elin is niet mijn smaak, maar ik vind het wel beter bij Kaj passen dan Linde.