Jullie maken het wel lastig hoor! Hahah! Ik denk dat het Lars of Milan wordt. En dan denk ik zelf, Lars Milan of Milan Lucas.. Kan dat?
Ik zat vroeger bij een heel guitig mannetje in de klas; Jesse. Vind dit nog steeds een hele leuke, tijdloze naam.
Ruben, by far!!!!! Mijn man heet Ruben en ik baal ervan haha, had mn kind nl graag Ruben genoemd. Nu wordt het de 2e naam. Vind het echt een prachtige naam, mits goed uitgesproken. Mijn man irriteert zich rot aan mensen die zeggen RubUn , terwijl het RubEn hoort te zijn.
Ik zou gaan voor Lars! Milan, leuke naam, maar hoor je tegenwoordig erg vaak. Andere namen niet mijn smaak.
Het wordt waarschijnlijk toch Milan Lars en Jesse hoor je evengoed heel veel dus dat zou voor ons geen reden zijn :-D Ruben vinden we toch net iets minder. Bedankt allemaal in ieder geval :-D
RubEn idd! Zoontje heet zo. Nooit gedacht/geweten dat er ook mensen zijn die het uitspreken als RubUn. Totdat de juf het notabene zo tegen hem zei. Ik dacht: huh??? Gewoon RubEn dus!
Beetje raar, Ruben is toch duidelijk hoe je dat uitspreekt. Bij sommige namen snap ik een verkeerde uitspraak maar bij Ruben niet!
Nee, daar had ik ook nog nooit bij stil gestaan, maar blijkbaar kun je de naam 'Ruben' toch ook nog op een andere manier uitspreken...
1. Lars 2. Ruben, de andere namen vind ik niet mooi. Houd er wel rekening mee dat je doodgegooid wordt met de naam "Lars".....
Het wordt; Milan Lucas Milan Joaz Milan Daan Milan Tim Milan Ruben Onze voorkeur gaat naar de eerste, jullie?