Hoi allen, wij hebben vandaag ons geboorte kaartje gekozen! we zijn er zelf super trots op. nu heb ik mijn twijfels over 2 dingen. op het orginele geboorte kaartje staat op de voorkant alleen de naam van de baby en geen geboortedatum maar wij denken dat dit er toch een beetje bij hoort. we zijn bang dat als we zowel de naam als de geboorte datum vermelden het wat te "druk" word... aan de binnenkant is de orginele kaart blanco en staat er dus alleen tekst. nu heb ik er 2 vlindertjes bij gezet om het wat "fleuriger" te maken. wat is jullie mening? laten zo, met geboorte datum en vlindertjes of nog veranderen en hoe? ps. ik heb onze adres gegevens enzo even verwijderd en de naam van de nieuwe beeb even veranderd in de naam van mijn zoontje (voor het geval dat er bekenden meelezen) en let ook even niet op de rode streepjes onder de namen ed (spellingscontrole moet nog uitgezet worden)
Die twee vlindertjes aan de binnenkant zijn leuk hoor! Je kunt ze ook bij elkaar in een hoek zetten. Wij hadden voor onze meid een kaartje met voorop alleen de naam. Ik heb daar ook over getwijfeld, maar heb het toch gedaan. Is eens wat anders! Succes ermee en leuk kaartje trouwens!!
Hey bedankt, we gaan de datum er denk ik wel bij vermelden op de voorkant hebben we bij jamie ook gedaan namelijk. nu de doopsuikers nog. heeft iemand enig idee waar ik iets met vlindertjes kan vinden of wat ik ermee kan doen?? we willen de kleuren wit grijs en groen gebruiken maar wil wel ook iets met vlindertjes.... bv van die klipjes aan de tule zakjes ofzo?? iemand een leuk idee?
Vind het een heel mooi kaartje.....maar sorry veel te druk. Ik zou dus niet op de voorkant de geboortedatum doen, en vind het teveel tekst aan de binnenkant van het kaartje...maar dat is s maak afhankelijk. Wel zou ik de onderste regel ook in het midden zetten...ziet er wat mooier uit... Voor der est prachtig kaartje.
Ik vind het niet te druk. De kleuren die je gekozen hebt, zorgen ervoor dat het een eenheid is. Dat maakt het toch rustig. Ik zou jullie namen inderdaad wel centreren.
hey, de onderste regels staan beide in het midden maar ik heb er een deel van weggehaald via paint omdat daar onze telefoonnrs staan en onze adres gegevens
en wat ik nog even wou melden ivm te veel teskt. we hebben er toch niets extra's ingezet. de tekst die erin staan zijn dingen die er toch in horen: gedichtje, bezoektijden adresgegevens van ziekenhuis aan de andere kant: openingszin naam, geb datum lengte en gewicht meter en peter en dan onze adres gegevens ik zie niet hoe we er minder tekst van kunnen maken zonder dat we iets "vergeten" te melden... tips?
Vind het een heel mooi kaartje geworden ....en heb even gegoogled op vlinder maar kan alleen kleine zeepvlinders met naam vinden..misschien heb je er iets aan.. Jersey?s Place Geboortebedankjes & Kraamfeestartikelen - Home kijken bij zeep Soms kun je bij tuincentra ook van die leuke clipvlindertjes vinden voor aan gordijnen enzo...gaan per 10..
http://www.dantasimport.nl/advanced_search_result.php?search_in_description=1&keywords=vlinder Misschien kun je ook iets met deze zijde vlindertjes onderop de pagina....succes in ieder geval