misschien een beetje laat nu, maar ben toch weer aan het twijfelen en kan het nog wijzigen. mijn eerste dochter was geboren met 33.1, en het lijkt er op dat deze gewoon op tijd gaat komen. nu had ik dit gevonden: Ikzelf was er eerder dan iedereen verwachtte maar nu ik een zus krijg moest ik heel lang wachten. Eindelijk is ze daar en mag ik het vol trots laten horen dat mijn zusje is geboren! de eerste 2 zinnen wil ik wel houden, alleen vind de rest niet zo. vriend heeft echt een hekel aan gedichtjes, maar ik vind deze zinnen toch wel erg persoonlijk en wil ze wel graag houden. wat vinden jullie? zo houden of gaan voor: Ikzelf was er eerder dan iedereen verwachtte maar nu ik een zus krijg moest ik heel lang wachten. eindelijk is ze er dan! of andere tips?
Hee Miffy, Kom je ook overal tegen Ik zou zeker de tweede variant doen: Ikzelf was er eerder dan iedereen verwachtte maar nu ik een zus krijg moest ik heel lang wachten. eindelijk is ze er dan! MAAR ben niet gek op het rijm verwachtte-wachten (2 keer hetzelfde werkwoord). Ik zou dan van maken: Ikzelf was er eerder dan mijn ouders dachten maar nu ik een zus krijg moest ik heel lang wachten. eindelijk is ze er dan! Loopt zo beter naar mijn idee.
die is inderdaad beter ja! bedankt en je komt me overal tegen omdat ik geen leven heb en de hele dag alleen maar op zp zit
Ik vind het persoonlijk nog niet helemaal lekker klinken, weet alleen nog niet zo goed waarom niet.. Ik zou er persoonlijk zowieso zusje van maken en verder ga ik even voor je nadenken!
ik was er eerder dan iedereen verwachtte maar nu moest ik heel lang wachten Eindelijk is dan het wachten voorbij en heb ik er een zusje bij! Ik was er eerder dan mijn ouders dachten maar op mijn zusje heb ik heel lang gewacht Vandaag heeft de ooienvaar dan eindelijk mijn zusje gebracht!