Mening gevraagd over schade vergoeden

Discussie in 'De lounge' gestart door mammievan2, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

Sorry, maar nu ben je wel erg laag bezig..
    Jouw kind moet geen thee omgooien op een tafel waar andermans spullen op liggen, zo kun je het ook bekijken..

Ze had alle spullen ook kunnen laten liggen, en jou vervolgens alles laten vergoeden waar die thee overheen was gevallen..

2. Debbsy

Debbsy Actief lid

21 dec 2013
    103
    0
    0
    Thuisblijfmama en zelfstandige (scripter/websitebe
    Nederland
    Hier een iPad met een barst en die zie je echt alleen als je hem op een bepaalde manier vast hebt (lichtval)
    Ik zou dus niet direct twijfelen aan haar verhaal en gewoon de verzekering bellen .

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

Esme heeft wel degelijk gelijk.

Een WA verzekering is voor de auto.
    Een AV is voor particulieren.

Verschil met WA verzekering | Studentenverzekering.nl

.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind het haar eigen schuld, maar zou de energie niet hebben om het 'uit te vechten'.

5. penseel

penseel Niet meer actief

Misschien heeft er toch een klein barstje in gezeten die op het oog niet te zien is geweest.

Mijn mobiel hoeft maar een verkeerde tik te krijgen en ik kan gelijk een nieuw scherm aanschaffen. Is al twee keer gebeurt op de hoek een keer kleine barst werd meteen een grote barst met op toestel drukken mijne blokkeert meteen mijn toestel.

Het kan best wel zo zijn.

Ik zou mijn verantwoordelijkheid nemen en de verzekering bellen,
    Daar ben ik voor verzekerd. Mijn wa ook moeten aanspreken omdat ik een overstroming had mijn buren niet verzekerd maar het water kwam via mij. Mijn zoon prop in de wc pas later verteld hij dan na overstroming te gelijk wc die bleef lekker die was al kapot zou gemaakt worden drup drup water ballet hier.

Mijn verzekering is gekomen bij de buren en als het goed is word het vergoed..

Jou kind stoot thee om ( thee) bij kleine kinderen:( dat even daar buiten gelaten moeder ziet het probeert te redden wat er te redden valt haar telefoon valt. Ze ziet niet direct schade wat kan gebeuren.

Als ik mij stoot heb ik ook niet meteen een blauwe plek de volgende dag vaak ( wel) waterschade zie je ook niet altijd meteen en zeker niet met laminaat dat zet later uit kan nog tot maanden door wringen ect ect. Niet elke schade is direct op het ook schade. Ze heeft er nog mee gebeld. De mijne had meteen niks meer gedaan.

Mijn oude samsung is duizende keren gevallen geen barst niks telefoons van de laatste jaren zijn ( bagger ) wat schermen betreft is puur glas.

Niet zo miepen dus en neem je verantwoordelijkheid.

6. penseel

penseel Niet meer actief

Het was actie reactie. Dochter stoot thee om ( dochter ) is de oorzaak. Kinderen zitten bij je ( wa) bij mij wel in elk geval ik heb niet een eigen risico. Heb een gezinspolis.... Als mijn kids wat doen ben ik gedekt.

Moeder is geen schuldige ze redden wat ze te redden viel haar tas. Te laat om mobiel tegen te houden. Tas zitten ook waarde vollen producten is. Actie reactie schrik ect ect.

Nog maal.. Wat doet thee bij kinderen op tafel.??? Dat is vele male gevaarlijker. Verbranden ect ect. Thee is hoog zetten weg zetten van kleine grijp handjes.

7. penseel

penseel Niet meer actief

Waar zit jou telefoon dan de mijne ligt ook bij naast mij voor op mijn tas sommige zie ik er ook mee lopen tussen hun boezem...

:):):);)

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Broekzak.

9. penseel

penseel Niet meer actief

:D als ik dat zou doen is mijn mobiel meteen stuk ik ben net een kamerolifant...:D

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou gewoon de verzekering bellen.

En wat betreft die thee, misschien was die helemaal niet meer heet.... ik heb hier ook wel eens thee op de salontafel staan maar niet als die gloeiend heet is.

11. mumija

mumija Niet meer actief

Hahaha..Penseel heeft er weer een hele evangelie neergezet..:D:D;)

Geweldige reactie, en ik vind dat je gelijk hebt ook!

Mijn telefoon zit trouwens ook altijd in m'n broekzak.

12. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    De thee was koud dus iedereen die gelijk een mening hebben over thee en kleine kinderen niet gelijk een conclusie trekken

13. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahahaha :D

14. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    En mij telefoon zit in mij jas als ik ergens ben zeker bij een bespreking

15. Zarah

Zarah Lid

4 feb 2008
    44
    0
    0
    Ze liet toch zelf de telefoon op de grond vallen of lees ik het nu verkeerd?

16. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Nee hoor, je auto behoort minimaal WA verzekerd te zijn. WA staat inderdaad voor wettelijke aansprakelijkheid. Vanuit de wet gezien ben je verplicht om je auto voor aansprakelijkheid te verzekeren.

Je particuliere aansprakelijkheidsverzekering zorgt ervoor dat, wanneer je per ongeluk bijvoorbeeld de fotocamera van de buurman van de tafel afstoot dit verzekerd is, of wanneer je met je winkelwagentje een geparkeerde auto raakt.

Bij deze schade verwacht ik niet dat de verzekeraar zal vergoeden.

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Inderdaad zeg, waarom doe je zo moeilijk?! ;)

18. Asuka

Asuka Niet meer actief

Misschien is ze niet verzekerd? :D :D

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat schoot ook net door m'n hoofd..