Ben benieuwd wie hier een sapcentrifuge heeft. En gebruik je hem vaak? Of staat ie voornamelijk in de kast? Is het veel schoonmaakwerk als je hem gebruikt hebt En van welk merk heb je 'm? Ben benieuwd, wij twijfelen nog over de aanschaf...
Hier idem dito.. Soms als ik een bui heb dat ik weer gezond wil gaan doen dan trek ik hem de kast uit maar dat is 2 keer want het is zo'n rotwerk om dat ding weer schoon te krijgen..
Hier staat ie ook veel in de kast, maar heeel soms mag hij eruit en dan stop ik hem snel weer terug als dat ding dan eindelijk weer schoon is...
Wij hadden een volkstuin met fruitbomen en aardbeien. Toen gebruikte ik hem nog weleens, maar tegenwoordig staat die in de kast te verstoffen. Ga hem denk ik maar op mp zetten.
hmm duidelijk. Echt zo'n apparaat om in de kast te verdwijnen dus. Denk er nog maar even over na Thnks meiden!
hier ook een, maar dat is een onderdeel van de keukenmachine http://www.dagelijksekoopjes.nl/img/koopjes/kijkshop-philips-keukenmachine-hr777500.png in het begin vaak gebruikt, maar denk het laatste jaar niet meer idd pokkewerk om schoon te maken, staat wel op dat het in de vaatwasser kan, maar veel onderdelen krijg je met de hand beter schoon
Ik denk dat je beter een goede blender kan kopen Hier staat ie ook al heel lang in de kast.... Ik doe tegenwoordig alles in de blender is veel lekkerder en minder schoonmaak werk
Wij hebben ook een hele goede blender. Maar dan heb je altijd nog stukje fruit ertussen. Het is nooit helemaal glad zeg maar. En ik zou graag verse appelsap willen/jus d' orange etc zonder stukjes. Of ben ik nu een pietleut?
nee hoor, tis wel erg lekker en gezond verse appelsap met schil en al, 1 stengel bleekselderij voor het extra gezonde hahah
Ik heb de mijne ook weg gedaan omdat ik hem nooit gebruikte. Stond maar wat stof te happen in de kast. Inderdaad wat een ellende om dat ding schoon te krijgen. Nu doen we alles in de blender, wel wat anders naturlijk, maar veel makkelijker schoon te maken, en je maakt er heerlijke smoothies in
Wij hebben exact dezelfde. 's Winters gebruiken we hem eens in de 3 weken en zomers vaak eens in de twee weken.
Wij hadden een sapcentrifuge. Met vlagen kwam hij weer uit de kast om vervolgens weer voor lange tijd in de kast te zetten. Laatst is hij kapot gegaan en weggegooid. Ik heb nu een kleine wat je met de hand moet persen. Ik weet helaas niet meer welk merk wij hadden maar ik vond hem makkelijk schoon te maken. Direct als je klaar bent onder de kraan afspoelen en evt in de vaatwasser zetten. Als je daar te lang mee wacht dan droogt alles op en wordt het lastiger schoonmaken. Blender hebben wij trouwens ook maar staat ook meer in de kast dan op het aanrecht. Deze vind ik trouwens lastiger om schoon te maken.