Hi allemaal, Vriend en ik komen er niet meer uit haha.. Wij zijn op zoek naar een Internationale stoere meisjesnaam. Dus niet typisch Hollands. Het moet ook weer niet te Amerikaans zijn.. We zijn allebei heel erg te spreken over de naam J.ackie maar graag horen we nog andere suggesties? Help us out...
Ik heb een meisje in mijn klas en die heet Shawny. Haar zusje heet toevallig Jackie. Allebei erg leuk!
Onze dochter heet Joviëlla. Wij waren op zoek naar een naam die nog niet bestond, en niet een Hollandse naam. Wij vonden Viënna een leuke bestaande naam, en ben met die naam gaan husselen, en toen kwam er op een gegeven moment Joviëlla uit. Als ik het google krijg ik te zien dat het een vlindersoort is, maar dan is het het laatste deel. Dus *huppelepup Joviella". Dus nog niet echt bestaand Misschien proberen te husselen met Jackie en nog wat andere namen die jullie leuk vinden?
Hmmm nee is het niet echt allemaal.. sorry.. Zijn voor mij voor de hand liggende namen als je vraagt om amerikaanse/Engelse namen... maar is mijn mening he
Jayla? Vond het wel apart... Maar tip! wwww.voornamelijk.nl Staan een heleboel namen op die je niet zo vaak hoort waaronder ook internationale namen... Kies het kopje alles lezen en dan originele namen... Dan paar keer next page doen... want je krijgt eerst hoop jongensnamen...