Leuke woning, buren probleem

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nog een dilemma!
    Heel leuk huis enzovoort.
    Hebben bij een buurvrouw aangebeld zij zegt veel overlast van onze directe buren te ondervinden.
    Daarom zijn de oude huurders zelfs vertrokken!
    Woningbouw wist nergens vanaf en had ook nooit een klacht ontvangen. Omdat de hele buurt bang voor die mensen is.
    Wat zouden jullie doen? Het huis is overigens echt super!

2. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Ik snap niet dat je steeds een nieuw topic aanmaakt.....heb al reactie gegeven in je andere topc

3. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Huh, nog een topic...

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou eens met die mensen gaan praten.

En een kleine tip, anders plaats je dit gewoon allemaal even in 1 topic. Want volgens mij probeer je zoveel mogelijk topics te openen in 1 week ofzo.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Oeps, ging per ongeluk haha.
    Mag verwijderd worden.

6. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Gewoon niet doen daar zou ik niet willen zitten met een.klein kind

7. Koon

Koon Niet meer actief

Haha, wat een beslissingen he!

Ik weet het niet. Bel eens bij die 'overlastgevende' mensen zelf aan. Misschien zeggen ze wel hetzelfde van de buurvrouw. Één mening zou ik niet zomaar geloven.

Wij hebben overigens ook bij eventueel toekomstige buren aangebeld toen we ons huis gingen kopen. Gewoon om even kennis te maken en te vragen wat voor een buurt het was.

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Sorry hoor maar die botte reacties is natuurlijk wat overdreven.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ik zou het niet doen

Daar ga je echt spijt van krijgen

10. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Tuurlijk gaat de woningbouw dat niet vertellen.

Bel gewoon eens aan bij die mensen. Ga met ze praten. Ben eventueel gewoon over dat je gehoort hebt. Hoo je hun kant ook.

En ga ook eens op verschillende tijdstippen bij het huisje kijken.
    Zo kun je ook een gevoel kijken hoe de buurt is.

En het is altijd afwachten waar je komt.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Tja ik ben van mening dat je nooit zeker weet wat een ander bedoeld met overlast.

Toen wij hier kwamen wonen zei de oude bewoner ook dat we overlast zouden ondervinden van de onderbuurman.

Nou dat hij op zondag een keer zijn muziek wat harder luistert dan de rest v/d week kan ik geen overlast vinden.

Ik zou dus eens met die mensen gaan praten die voor de overlast zouden zorgen kijken wat voor mensen het zijn.

12. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ze had het over iedere dag ruzie tot huiselijk geweld aan toe.

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als de woningbouw ervan op de hoogte zou zijn dan zouden die mensen er niet meer wonen, wij hebben ook eens last gehad van een stel dat hier was komen wonen, die hadden elke dag ruzie, dat gaf veel geluidsoverlast en de politie was er ook al 3 keren aan te pas gekomen, daarna zijn die mensen door de woningbouwvereniging uit huis gezet.

14. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Tja, wat is last? Toen wij ons huis wilden kopen, werd er ook gezegd dat er naast ons Tokkies woonden. Hebben dus ook aangebeld bij de andere buren, die gaven aan dat er niets aan de hand was. Bleek dat de oude bewoners van onze woning wel geregeld ruzie met hen hadden, maar zij bleken zelf ook niet de makkelijkste. Wonen er nu 2,5 jaar, hebben geen last van ze. M.a.w. zou niet afgaan op wat één persoon zegt...

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik denk ook dat er altijd wel iets te bespreken valt.
    Ze bleef erop hameren dat het een antiliaanse man met een nederlandse vrouw woonde dat dat dus problemen gaf blabla

16. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Gewoon even bij de desbetreffende mensen langs gaan. Doe je meteen een indruk op.

Overlast is voor iedereen verschillend, sommige mensen maken overal een punt van namelijk.

17. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

toen mijn man en ik hier wilde gaan wonen, zei iedereen dat we het niet moesten doen, tokkies ed.
    echt ik heb de beste buren aan ze gehad!
    vond t jammer dat ze wegggingen haha.
    we hebben in de 3 jaar dat we hier wonen 2x echt overlast gehad.
    is nog netjes.
    kortom, je kunt niet weten waar je beland.

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wij zijn ook weg gegaan uit ons huurhuis vanwege de buren. We hadden echt overlast. En hoe leuk het huis ook. Dat is echt niet fijn.
    Als wij het van te voren hadden geweten hadden we het nooit gedaan! Ik zou het dus ook echt niet doen.

En qua overlast: het waren surinaams/antilaanse mensen, niets mis mee, maar elk gesprek wat zij hadden konden wij horen. (Ze schreeuwden ipv praten) Elke dag en avond keiharde herrie van de bas van de muziek. Ook niet lekker in de tuin kunnen zitten want het geschreeuw was echt vreselijk. Dit vind ik echt overlast ja. En tuurlijk hebben we met ze gepraat, maar dit verander je niet zo snel, omdat zij niet zien wat ze verkeerd doen.

Deel Deze Pagina